petak, 16. lipnja 2017.

Škola, obaveze...

Pa, mogu reći da me nije bilo dugo vremena. I jako mi je žao zbog toga, prvenstveno što ovo mnogo volim. Ali, svi koji me prate (ako je ostao sad iko ko me prati), znaju koliko sam zauzeta sa školom.
Ove godine sam bila završni razred, tako da su obaveze bile duplo veće nego inače, tako da stvarno nisam mogla naći vrmena za pisanje biločega, tako ni bloga. Falilo mi je, ali kada bih objavljivala možda bi objavila jednom u mjesecu a to ne volim, tako da sam odlučila da preko ljeta pišem.
Jest da mi se to baš i ne sviđa, ali pokušat ću nekako drugačije ove godine..



Kako nisam bila od prošle godine, mnogo stvari se desilo u mom životu, od perioda kako sam zadnji post napisala pa do sada. Ali, sada neću govoriti o tome, jer prošlo je.
Što je najbitnije, sada je ljeto i možemo uživati bez obaveza i sličnoga.
Za par dana imam upis u srednju školu, tako da do tada ću i dalje se bojati nečega, ali nakon što to prođe zvanično počinje ljeto.

Sada, ljeti, kao i prošle godine, pisat ću svaki dan post. Možda nekad preskočim, al to će biti u rijetkim situacijama kada mi bude rođendan ili nešto slično.

Uglavnom, sa ovim posto, kao prvim postom ove godine, otvaram svoje pisanje na blogu i pisat ću vam redovno čitavo ljeto, kao i predhodne dvije godine. I tome se mnogo veselim, jer mi je stvarno ovo nedostajalo. 

Volim vas i vidimo se u  sljedećem postu. 




3 komentara:

  1. Drago mi je da si se vratila, draga. Ja sam te ranije pratila sa drugog profila, letos, ali sam otvorila novi profil i novi blog i zapratila sam te i sa tog profila. Sada polako počinju da se vraćaju blogeri i blogerke i radujem se tome. Ranije sam te pratila, pa ću te pratiti i ovog leta. Nadam se da ove godine nećeš prekinuti blogovanje, a u tome ti može pomoći i zakazivanje postova kad imaš previše obaveza.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  2. Mila svi smo se udaljili od bloga zbog mnogobrojnih obaveza, bitno je da si sada tu, jako mi je drago što si se vratila :)

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši