utorak, 20. lipnja 2017.

Da li me je strah upisa u srednju školu?

Danas neće bit neki post kao što obično pišem, nešto za šminku ili modu. Danas vam pišem o tome šta mi se već sedmicama vrti po glavi i što će me proganjati narednih osam dana.



A to je da li je mene strah upisa u srednju školu? Kada bih vam rekla da nije, slagala bih. Jer, jest. Naravno.
Ovu godinu su pretjerano odužili tako da smo mi deveti  završili tek 14. a ovi ostali i dalje idu, sutra tek završavaju. 
Sutra su, također, i podijele svjedočanstava. Tome se i ne  veselim toliko i ne prestavlja mi toliko važan događaj. Jer, ako ne znate, nisam baš volila osnovnu školu. I radi razreda i radi nastavnika, radi svega nečega, tako da mi nije to neki bitan događaj u mom životu.
Samo, jedva čekam uzeti te papire o završenoj osnovnoj školi, otići u četvrtak u tako bitnu zgradu, trenutno u mom životu. U Drugu gimanziju, predati te papire, biti pod stresom do 28. juna.
28. juna otići sa prijateljicom do te škole da vidimo jesmo li primljene i to je to.
I onda mi može raspust da krene, jer sve do sada sam pod tim stresom.  
Smaram ljude oko sebe da li će me primiti ili ne, smaram vas, smaram  roditelje. Smaram svakoga, jer paničar sam i paničiti ću sve dok me ne prime. A u septembru ću paničiti oko učenja i svega toga.
Znam, to mi nije dobra osobina. Ne valja paničiti oko svega, ali takva sam.

Da li vi paničite u vezi nečega u zadnje vrijeme?



Broj komentara: 7:

  1. Znam taj osjećaj... Ja sam također ove godine završila osnovnu školu i u ponedjeljak su upisi u srednju i iskreno niti ne paničarim toliko, ali stvarno me strah dali ću upasti ili ne ^^ Želim ti puno sreće na upisima!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam još 3 godine osnovne škole,ali mene je bez obrzira na te 3 godine već strah za upis u srednju školu.Čim sam videla ovaj zanimljivi naziv posta odmah sam ušla u isti i moram priznati da je stvarno veoma zanimljiv. :=)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post mila, nemoj da se plašiš srednje škole, biće sve u redu, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Još uvek mi nije poznat taj osećaj jer još uvke ne moram da brinem o upisu u srednju školu, jer ću sada krenuti u sedmi razred i mislim da je to još uvek daleko.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne brini, nije upis tako strašan, ako zadovoljavaš sve uvjete upast ćeš bez problema :D Nadam se samo da ćeš imati bolji razred i profesore nego u osnovnoj jer ne kažu bezveze da je srednja škola najljepši period u životu. Možda nam se to sad čini kao tlaka i mrzimo tu prokletu školu, ali nakon svake završene godine kad se osvrneš ipak ćeš se sjetiti lijepih trenutaka i doživljaja :D

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretno ti na upisu! Znam kako se osjećaš, ja sam isto bila užasno nervozna i svima oko sebe sam išla na živce svojim paničarenjem. No sad kad razmislim o tome, uopće nije bilo razloga za strah. Na kraju sve dobro prođe :)
    Jedva čekam da nam javiš rezultate!
    Novo: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam još godinu dana osnovne i već ne mogu zamisliti taj odlazak u nešto 'nepoznato'.No nemoj da se brineš sve na kraju završi dobro ☺


    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši