petak, 26. kolovoza 2016.

Život prije i poslije bloga..



Zapitam se nekada kakav je to moj život bio prije bloga. Hm.. pa svaki dan sam ustajala, visila na fbu, instagramu i ostali društvenim mrežama. Nisam imala nekog finog osjećaja što imam sada kada pročitam divne komentare. Nisam bila sretna na svakom pomaknutom broju; novom čitaocu. U suštini, nisam znala baš najbolje šta blog i predstavlja.
Samo sam gledala youtuberke i jedno vrijeme i ja snimala, ali brzo odustala i pobrisala sve. A sa blogom to nije tako, postepeno sam otkrivala nove stvari polahko sve se više zainteresovala za blog. Valjda, sam otkrila neku ljubav. I prije sam ja nešto pisala, ali ne o modi i ovo sve što pišem na blogu. Nego, priče, romane i slično - na wattpadu. Tako da sam oduvijek na neki način voljela pisanje, ali ne baš i ovakvu vrstu pisanja, zavolila sam ju spontano i sada mi je drago što sam ju zavolila.
Upoznala sam mnoge divne blogerice, koje su uspješne u tome i rade ono što i ja i mnogo sam srećna kada mogu vidjeti da masa ljudi voli ono što i ja volim. Sve one su predivne, s nekim se nekada i dopisujem, radim collabe i slično.


Pored što sam na blogu naučila mnoge trikove u vezi šminke, općenito i života naučila sam i da vjerujem u sebe. Blog mi je donio mnoga iskustva, pročitala sam toliko postova o samopuzdanju tako da sada i imam to isto. Od mnogih korisnih diyova do life hackova pa šta sve ne; naučila sam na blogu. Pa divne savjete za školu koji su mi često uspijevali, divni komentari koji mi uvijek uljepšaju dan. Svaki dan neki novi čitaoc, bližim se 100 čitaoca i to mi je baš onako nevjerovatno i ostvarenje sna. 
Sve u svemu volim ovo što radim, ne osjećam nikakvu obavezu nego hobi, ljubav, ispunjeno vrijeme i slično.

Post i nije nešto dug, zašto? Jer već10 minuta čujem zvukove "Adnaa!!" a te zvukove proizvodi moja mama  što znači da moram ići.
Voli vas do sljedećeg posta vaša,









22 komentara:

  1. Predivan post!Sjajno si ovo napisala!Nadam se da ćeš ubrzo dobiti još više čitaoca da bi prešla 100!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa svime što napisala. I ja sam jedno vrijeme pisala na Wattpadu, a onda sam se prebacila ovdje. :) Super je post.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Superr post.Želik da budeš uspješna sa svojim blogom jer zaista superr pišeš.Da što prije dostigneš 100 prqtitelja ako ne i više.LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Ti zaista zaslužuješ puuno više od 100 pratitelja, imaš jako kvalitetan i originalan blog :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno si ovo napisala. Želim ti da što prije dođeš do tih 100 čitatelja jer to najiskrenije zaslužuješ. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam razmisljala kako je meni bilo pre bloga, ali definitivno dosta toga se promenilo, i donelo mi dosta lepih stvari i novi prijatelja :-)
    Odlican post <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU, POGLEDAJTE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/aztec-romper.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastičan post! Jako mi se sviđa kako si napisala post, meni je blog donio puno prijatelja i novih iskustava *-*

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako imaš vremena učlani se i ti u moj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post. Ja obozavam svoj blog i mislim da nije nista lose donio :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijep post! :)
    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post! Baš volim kad ti objaviš novi post jer ih baš volim čitati, nekako pišeš drugačije od drugih. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan post.Potpuno se slazem sa tobom.
    Samo tako nastavi.

    Novi Post :http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši