petak, 5. kolovoza 2016.

Žao/Drago mi je jer raspust prolazi...

 I pozdrav svima, danas vam donosim zašto mi je žao/drago jer raspust prolazi. Ja mislim da ima više stvari što mi je žao nego drago, ali nema veze. U nastavku ćete vidjeti koje su to stvari, pa da počnemo.

 "Zašto ti je žao jer raspust prolazi?" - Pa sada, žao mi je jer nema više onih toplih ljetnih dana koje stvarno volim nekada, nema više gledanja serija ili filmova do kad ja želim. Nema više ne spavanja do 2 sata ujutru, buđenja oko 12. Nema više samo izležavanja po kući, nema više izlaženja van kada ti to želiš, nema više slobodnog vremena na bacanje, nema više svakodnevnih postova..


"Zašto ti je drago jer raspust prolazi?" - Pa, kada gledam iz jednog ugla pomislim 'Zašto bi mi bilo drago?' ali opet kada malo bolje razmotrim. Pa, dolazi nam jesen, prvi školski dani, pogotovo ako krećete u srednju mnogo je zanimljivije, sve novo. Dolazi meni nešto zbog čega se mnogo veselim, nema više dosadnih komaraca kao ljeti, dolazi noć vještica, pa ko to praktikuje i to je jedan dobar razlog. 


Iako mi je ljeto najdraže godišnje doba, veselim se i onim #Backtoschool postovima i svemu što donosi septembar sa sobom. Nijedan mjesec nije toliko loš koliko se može činiti. U životu nas čeka još puno odmora i radnih dana, tako da ne trebaju nam već omrznuti obaveze jer će ih u životu bit još mnogo više.


I to bi bilo to za ovaj post, želim da se zahvalim na predivnim komentarima na prošlom postu, mnogo mi znače. :) 





Broj komentara: 17:

  1. Odličan post, ja ne mogu dočekati školu, ali ipak malo mi je žao što letnjii raspust prolazi.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je bas zao sto raspust prolazi...
    Najvise zbog toga sto opet moram na faks i zivjeti daleko od kuce :/

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nisam neki ogromni ljubitelj leta, a jesen mi je omiljeno godišnje doba, tako da je to jedna od stvari koju jedva čekam. :) S druge strane, kao što si i navela u postu, nema više slobodnog vremena i izležavanja do 12 sati... Još sam ove godine osmi razred, pa je tu prijemni... Uh, trudim se da trenutno ne razmišljam previše o tome. :D Odličan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također i ja sam završna godina tako da.. uh. Hvala ti. :)

      Izbriši
  4. Super post, ovi praznici su mi tako brzo prošli da još uvijek ne vjerujem da ću za mjesec dana ponovno sjediti u školi :/

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja nisam neki ljubitelj skole,ali jedva cekam skolu da bih se opet vidjela sa drustvom.Inace place mi se jer ce jos malo skola:))

    Novi post molim te pogledaj:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaprati i ovaj blog plzz
      angelduki2006.blogspot.com

      Izbriši
  6. Post je predivan i lepo si napisala... ljubac

    Pratim te <3

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, slažem se, ja jedva čekam ove Back to School postove! :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, i meni je žao što raspust prolazi, ali u jednu ruku mi ipak nije toliko žao haha :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši