srijeda, 10. kolovoza 2016.

Vrste bloggera



Pozdrav svima, današnji post je malo drugačiji, a to je vrste bloggera. Prije svega, ne želim nikoga da uvrijedim ovim postom, samo želim da nekako kroz zanimljiv i smiješan način prikažem te neke bloggere. Zapravo, kakvih nas sve ima. Nadam se da se niko neće uvrijediti ovim postom, i da će vam se svidjeti, pa da krenemo.


#Samo želim zaradu - VRSTA

Pa ova je vrsta na neki način jako providna i lahko se provali. Takvi tekstovi su inače onako bezvoljni i nekvalitetni i svaki post je haul i wishlista i to je to. Nema nekakve čari bloga, ne vidi se želja za pisanjem i kreativnost. One razmišljaju; "Hmm... šta bih danas mogla da pišem? Joj, da neki kineski sajt mi je poslao neku robu koju sam naručila. Istina, roba je oke ali ću ih nahvaliti više nego što jesu i ljudi koji mene prate moraju to kupiti. Mislim, zašto ne bi kupili ko sam ja time zadovoljna? Nigdje veze.
Jao ovaj sajt nema pojma, ne želi suradnju sa mnom. Navodno nemam dovoljno čitaoca. Pa daj, kao da je to bitno ja želim nove farmerice, moram ih dobiti sad će škola a ja imam samo 3 nove farmerice, ne mogu svaki dan u istom ići, prijateljice će mi se rugati. Kakva sam samo ja to blogerka kada obični sajt neće prihvatiti da sa mnom surađuje, daj molim te oni ne znaju koliko sam ja popularna. Pif"


#Nemam dovoljno čitaoca - VRSTA

Ma čak kada bi imale 100 hiljada čitaoca one bi rekle da nemaju dovoljno i da neko neće sa njom surađivati samo zato što nema dovoljno čitaoca i pregleda. One razmišljaju; "Jao Bože moj, imam samo 500 čitaoca, koji popularni sajt bi sa mnom surađivao? Kako su samo Marija i Jana popularne, a ja imam samo 500 čitaoca. Jeste da je ovo blog i da manje ljudi svraća ali ja želim čitaoce. ŽELIM ČITAOCE!!!! Nije fer, napuštam blog. Niko me ne prati, LOG OUT!!!" 


#Otvorila sam blog iz ljubavi - VRSTA

Paa.. takvih blogerica danas je jako malo, one koje to rade zaista iz ljubavi su blog napravile davno, mislim čast izuzetcima i danas ima takvih, ali rijetko. Njihov blog se da primjetiti, svaki post koji su napisale liči na nešto. Vidi se da su se potrudile oko fotografija a i samog teksta. Svaki im čitaoc i komentar mnogo znači. 
One razmišljaju; "Napravila sam blog samo prije 10 dana a već imam 15 čitaoca, ponosna sam na sebe. Idem istraživati nešto što mogu promijeniti na svom blogu. Znam, danas ću pisati šta sam kupila kada sam išla na more, čitaocima će se svidjeti, a pred školu mogu uraditi neki DIY ljudi to vole. Too, novi komentar. Jaaaoo, kako si samo slatka, mnogo ti hvala što me pratiš." 


#Želim popularnost - VRSTA

Ovakvih ima poprilično, vide kako su neke blogerice ili jutjuberke poznate, požele da su i one to. Jednostavno, vole popularnost i žele to. Ali, naprotiv to nikada ne dobiju jer svi vide šta hoće i odustanu od njih. I takvi blogovi se obično jako brzo i zatvore.
One razmišljaju;  "Kako je Jana popularna, a tek Marija. A čekaj, i Anja je na neki način popularna ima dosta čitaoca na blogu. Pa zašto ne bih i ja otvorila neki taj blog i postala tako popularna? Nije to ništa loše i onda se mogu hvalit prijateljima kako sam ja popularna, haha!"



#Kopiram druge blogerice  - VRSTA

Ovakve obično nemaju svojih ideja pa završe tako što gledaju neke blogerice ili jutjuberke i samo to isto kopiraju na svoj post. Mislim, uredu je da tebi nečiji post ili video bude inspiracija i da ti to napišeš na svoj način, a ne da iz riječi u riječ to kopiraš. Mislim, čemu poenta?
One razmišljaju; "Hm.. šta ću danas pisati? Ništa mi ne pada napamet. Jao, kako sam glupa. Hej, čekaj, pa znam. Ući ću na nečiji post i sve te njezine ideje prekopirat na moj post. Nije baš svako na blogu pročitao njezin post, otkud neko može znat da sam ja to kopirala, pa ja. Kako sam ja samo pametna cura, a i ako neko provali obrisat ću mu komentar. Pa da, copy-paste. Eh tako, sada čekam komentare kako su sve ideje prelijepe a ja ću se praviti u fazonu "Hvala ti draga" iako ideje nisu moje, pf." 


I to bi bilo to, dragi moji, nadam se da vam se post svidio i da se niko nije uvrijedio ili me krivo protumačio.
Voli vas vaša, 









21 komentar:

  1. Jako zanimljiv post,verovatno ću ja uskoro uraditi nešto na ovu temu! <3

    učlanite se na moj blog,uzvraćam.Cilj mi je do rođendana bloga ( 23. augusta ) sakupiti 2O pratilaca,tako da,hvala svima unapred. :*
    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. You wrote it very truly. I think that blogger should have blog for fun and not for being popular. :)

    Would you like to follow each other? Follow me and I will follow you back :)
    Caroline

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Jako mi se svidja kako si kroz zanimljiv način prikazala vrste blogera.

    Story Of Dream Girl - #BTS - School tag

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijep i iskreno napisan post! Svaka ti čast. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahah ovaj me post baš nasmijao i uživala sam čitajući.Čim sam ga pročitala učlanila sam se u blog i pratit ću te sigurno tako da imaš novog čitatelja. ;)
    Na zanimljiv način si prikazala blogere, baš mi se dopalo. Ja bi sebe pronašla u ovima što blogaju iz ljubavi jer pisanje je stvar koju volim raditi najviše, a osim bloganja pišem i romane .
    Nažalost ima mnogo ovakvih blogerica koje kopiraju i gledaju samo zaradu, ali što se može.
    Ako hoćeš baci pogled na moj blog, pročitaj koji post i učlani se ako ti se svidi. A sad odo da pročitam još koji post od tebe jer mi se ovaj ful svidio hahah.
    -Sara

    OdgovoriIzbriši
  6. Love your blog!
    Please can you click on this?
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/08/shein-przeglad-sklepu.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvo vrlo originalan i zabavan post o draga. :D ❤ Na nekim delovima sam se stvarno ismejala. :D Mislim da si ti vrsta 'otvorila sam blog iz ljubavi', jer zaista imaš kvalitetne i zanimljive postove. ☺ Sve u svemu, sjajan post!❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan post! I vrlo originalan. Slatko si me nasmejala. Uživala sam čitajući. ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiv post draga! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimljiv post.Potpuno se slazem sa tobom da danas nema mnogo blogera koji su blog napravili iz ljubavi.

    pogledaj moj blog http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši