utorak, 2. kolovoza 2016.

#Svijet bloggera - kako privući čitaoce na blog, kako pronalazim inspiraciju?

Ček, kao prvo mnogo vam hvala na 70+ pratitelja, znači neopisivo mi znači i kao da imam ne znam ti ni ja koliko, znači mnogo vam hvala i na predivnim komentarima i na svemu! Pa da krenemo sa današnjim postom.
  Današnji će post biti još jedan post u serijalu #Svijet bloggera. Pa, današnja tema je Kako privući čitaoce na blog, kako pronalaziminspiraciju? Pa to se mnogo cura pita, bilo to na youtubu ili blogu. A pogotovo blogu jer je blog manje poznatiji nego youtube, i mnogo više omladine provodi na youtubu nego na blogu, pošto blog nije ni za muškarce a ni za sve djevojčice. Ali, eto uglavnom ima nas ovdje dosta. Eh, ovako. Neka cura otvori blog, prvenstveno jer voli pisati, ima određenju ljubav prema tome. Naravano, zbog toga se i otvara blog, a ne radi popularnosti ili suradnji, jer ako otvorite radi toga blog nećete mnogo uspjeti. Bitno je da se vi trudite.
 Komentarišete druge postove od drugih blogerica, govorite svojim prijateljima da imate blog, porodici pogotovo jer porodica mora znati šta radite u svoje slobodno vrijeme kako bi vas i podržali, a i uložili neki novac da kupite nove proizvode.
Idite na follow4follow sa nekom osobom, pišite iz srca trudite se da nema gramatičkih grešaka, makar ne onih velikih gramatičkih grešaka. Stavljajte na svoj blog često slike koje ste vi slikali, iako vam kamera na mobitelu nije baš najbolja trudite se. Jer, to zahtjeva truda i vrijedno je truda ako to volite i želite da uspijete u tome što već radite. Niko iz početka nije imao profesionalnu kameru, 1000 čitaoca i slično. Sve se dobije trudom i radom. Nemojte odustajati ako neki mali broj stoji već duže vremena, ako imate po jedan-dva komentara, nastavite dalje i čitaoci će doći. Meni svaki komentar i pratitelj znači, volim kada vidim da je nekostvarno pročitao moj post, odvoio vrijeme za to i pročitao ga, napisao iskren komentar, a ne samo "Odličan post" i link ispod svoga bloga, pa makar to bila jedna osoba koja je stvarno pročitala što sam ja napisala, zahvalna sam joj i ponosna sam na sebe što neko uopšte želi da čita ovo što ja pišem. Tako da, nemojte da odustajete i da mislite da nikada nećete dositgnuti određen broj čitatelja.



Eh, druga tema je Kako to pronalazim inspiraciju. Pa, mnogo blogerica ima toliko ideja za postove i onda im sve nestane nekako i dobiju milion pitanja u glavi 'Šta da pišem?' Desilo se to svakom i najprofesionalnijim blogericama, ama baš svakom. Ovako, ja kada dođem do te blokade ili taj dan neću napisati post, da ne bude eto samo onako nešto napisala a da nije kvalitetno, ili ću listati neke blogove, youtube kanale, neke stranice. I nešto ću naći, naumpast će mi neka ideja osmislit ću je u glavi šta kako, nać slike za taj post ili ih uslikati, urediti i post spreman. Ili jednostavno pitajte nekoga od svojih prijatelja šta bi vi to mogli danas pisati, neki se ne razumiju ali ima nekih koji bi voljeli pomoć i dat će vam neke svoje ideje i vi ako vam se svidi uzmite to ili nekako na svoj način obradtie. Uglavnom, potražite inspiraciju bilokako, ako idete negdje uslikajte par slika i imate post, napišete kako ste se tu proveli, opišete mjesta tu gdje ste išli, postavite slike i ispadne fin post. Snalazite se nakako, ne odustajte radi blokade koja se svakome dešava. Cilj je da se izvučete iz nje i da nastavite pisati.


I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da sam vam pomogla i čujemo se u sljedećem postu, volim vas i baj! :)






21 komentar:

  1. Odličan post! I ja se razveselim kada mi netko ostavi iskren komentar jer tada znam da je zaista pročitao post. Također imam blokade i nemam inspiracije povremeno, ali nekako mi već dođe od pregledavanja slika na We heart it-u ili čitanjem drugih blogova :) I čestitam na 70 članova!

    kreativanblog.blogspot.com

    ❤❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajaan post! Ja sam relativno nova u svetu blogera, i slažem se da svaki novi čitaoc i iskren komentat jako znače. :) Čestitke na 70 pratilaca!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post!!Nisam za opciju follow4follow odnosno za onu vrstu:"Odlican post,uclani se u moj blog pa mi javi da se ja uclanim u tvoj"..Ili ti se blog svidja ili ne.Ja stalno imam inspiraciju,ali nekada ne znam kako da je pretocim u stivo za citanje.Cestitam na 70 pratilaca jer si stvarno zasluzila,trudis i to se vidi po tvojim postovima i izgledu bloga koji je savrsen.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. POst je odličan. Ja ne volim toliko opciju follow for follow. Nekako mi je to glupo. Ja novi post reklamiram tako što idm na početnu stranu i gledam postove koji su izbacili drugi blogeri. Onda ih sve posetim, ostavim iskrene komentare, i na kraju ostavim link, pa crtu i napišem ' Novi post.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, slažem se sa svime što si rekla, za sebe mogu reći da sam još početnik, i koliko god imala pregleda na postu, uvijek ću se truditi više i više :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post :)
    Mislim da je najbolja reklama citati druge blogove i ostavljati komentare, ali zaista citati postove, a ne samo pisati super post i evo ti moj link haha.
    Jako dobar post, to moram priznati :)
    Ja takoder kada nemam inspiracije, necu nista niti pisat. :)
    Meni nekada neocekivano dode inspiracija, dok nekada pojma nemam sta da radim haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam na 70+ pratitelja, sjajan post, slažem se sa svime, i ja volim vidjeti kad je netko stvarno pročitao moj post, točno se vidi razlika u komentaru. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan post! Slazem se sa tobom da blog treba zapoceti iz ljubavi prema tome,a ne zbog zarade i slicnih stvari.Cestitam na 70+ pratilaca,znam koliko znace :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Presretna sam što si stigla do 70 pratitelja jer tvoj blog pratim već duže vrijeme i vidim koliko se trudiš. Svaka čast i samo nastavi tako!

    OdgovoriIzbriši
  10. Presretna sam što si stigla do 70 pratitelja jer tvoj blog pratim već duže vrijeme i vidim koliko se trudiš. Svaka čast i samo nastavi tako!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, baš mi se svidio i svi savjeti su ti super. Evo ja sam ti postala 86 sljedbenik i 5000 čitatelj! Omg jeeeej hahah, sad sam nekako ponosna na sebe hahah.
    Slažem se s tobom i meni je također mnogo draže kad netko napiše iskren kom nego samo napiše odličan post i adresu svoga bloga jer se onda osjećam nekako bzvz. kao da taj netko nije pročitao pa sebe promovira, ali što se može, zato ja pišem veće komove hahah. xD
    -Sara

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post.Potpuno se slazem sa tobom.Pokusacu da usvojim ove savete jer sam nova.
    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši