ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

Study tips | collab w/ Anja Milic + 100 članova?!?!



Prvo i najvažnije, znači.. 100 ČLANOVA?! Molim?! Sinoć sam ušla na blog i ugleda Sljedbenici: 100 malo je reći da sam krisnula kada sam to ugledala. Bukvalno ponosna sam što sam ustrajala u ovome i što vas ima 100 nevjerovatno. Hvala vam mnogo, a sada da idemo na post.

Današnji post je collab sa jednom blogericom koja mi se nedavno javila za collab i odlučile smo da to bude Study tips. Prvenstveno, svidjela mi se ideja jer nikada prije nisam radila Study tips, nije mi se nikako dalo. Anjin post također pogledajte i pridružite se njenom blogu. 


Dosta su mi pomogli Study tips postovi, većinu njih sam iskoristila i upalili su a danas vam ja donosim neke još tih trikova. Možda ih znate; možda ne. Ali ću vam napisati u današnjem postu. Bilo bi mi veoma drago kada bi vam pomogli.


1. Čist stol - čist fokus
Fokusiranost na ono što čitate i pokušavate naučiti je ključna. Kako bi taj fokus što lakše ostvarili, počistite svoju radnu okolinu i stol. Što manje smetnji imate ispred sebe, to bolje. Ako učite s papira, nemojte koristiti kompjuter - vjerojatno ćete pronaći stotinu razloga zašto se “baš sad” i “samo nakratko” morate spojiti online. Deset puta po pet minuta i već ste izgubili dragocjeno vrijeme.

2. Zapisujte bilješke rukom!
Iako živimo u tehnološkom dobu kad je sasvim normalno ponijeti mobitel na predavanje, nedavno je istraživanje pokazalo kako osobe koje tijekom predavanja rukom zapisuju bilješke, brže uče, bolje pamte i postižu bolje rezultate. Sam proces zapisivanja rukom tjera naš mozak da informaciju pažljivije obradi, nego kad tipkamo na mobitel.

3. Testirajte se i dijelite znanje s drugima
Jedna od najefikasnijih metoda učenja je – učenje drugih. Pokušajte materijal koji ste obrađivali podijeliti s nekim, tako da mu objašnjavate naučeno. Tako ćete uvidjeti gdje su “rupe” u vašem znanju i brže i bolje ćete povezivati informacije i činjenice. Uz to, radite vlastite testove u kojima odgovarate na pitanje iz lekcija. Radite više testova i bilježite svoj napredak.
4. Učite s predahom
Umjesto da učite sat ili dva u komadu, podijelite vrijeme za učenje u više manjih cjelina. Primjerice, fokusirajte se na 15 minuta učenja i onda napravite stanku od par minuta. Tako ćete ostvariti više malih predaha i dulje zadržati fokus. Pustite mozgu da upije ono što je upravo naučio i dajte mu par minuta da se odmori. Zatim krenite u novih 15 minuta.

10. Zabavljajte se!
Bilo da je riječ o izlascima, druženjima, sportu, meditaciji, uživanju u hrani… Što god vas najviše opušta, pomoći će vam u učenju. Ako ste tmurni i depresivni, nećete moći efikasno učiti. Zbog toga je potrebno naći zdravi balans.

I to bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da sam vam pomogla. 
Voli vas vaša,










23 komentara:

  1. Savjeti su odlični i jako korisni! Ja moram imati prazni stol dok učim, prvenstveno zbog prostora, a i zbog toga što mi neke stvari oduzimaju pažnju. Bilješke nikada nisam i nikada neću raditi na kompjuteru jer mi je lakše rukom pisati. Nekada se znam dogovoriti s prijateljicama da zajedno učimo i onda nam svima bude lakše i dobijemo super ocjenu. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni saveti.Sve ovo primenjujem i dosta mi pomaze.I kada ucim kuci ja lekciju procitam jednom detaljno pa je prepsem i zaista pomaze,posebno kada ucim tehnicko koje me apsolutno ne zanima 😁❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. odlican post, sretno u novoj skolskoj godini.. cestitam na 100 clanova

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post my dear!
    Would you like to follow each other? Let me know
    If yes, follow me on GFC and Google+ and I'll follow you back!
    Kisses
    girl-with-passion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Savjeti su odlični i jako korisni! Ja moram imati prazni stol dok učim, prvenstveno zbog prostora, a i zbog toga što mi neke stvari oduzimaju pažnju. Bilješke nikada nisam i nikada neću raditi na kompjuteru jer mi je lakše rukom pisati. Nekada se znam dogovoriti s prijateljicama da zajedno učimo i onda nam svima bude lakše i dobijemo super ocjenu. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!Saveti su zaista predobri!Hvala ti što si ih podelila sa nama!Čestitam ti na 100 čitalaca!Zaslužila si!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicni saveti!Imas bas divan blog! :) Novi sam clan!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! I ja baš za danas pripremam Study tips/How to study post jer kao što ti kažeš, takvi postovi dosta pomažu kod učenja. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!Čestitam ti na 100 čitatelja ♥ saveti su odlični i sigurna sam da će mnogima pomoći :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super saveti,cestitam ti na 100 citatelj.Nadam se ce ces ih imati vise.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Kao što ja uvek volim da kažem...PRESREĆNA SAM kada vidim da devojke rade collab! Zaista! Jer smatram da se tu prezentuje ona prava ljubav prema samom blogu i pisanju postova! Inače i nisam ljubitelj ovih BTS postova jer su u glavnom uvek isti ili slični, ali ovaj mi je vrlo zanimljiv i originalan. Kraatak post ali vrlo sadrzajan!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post!Saveti mi se bas dopadaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši