nedjelja, 14. kolovoza 2016.

Sretan prvi blogorođendan



Blog mi je donio mnogo predivnog iskustva u životu. Na blogu sam tačno godinu dana, upoznala sam predivne ljude, saznala predobre trikove, prikupila sebi mnogo savjeta što za školu što o modi što općenito o životu. Blog sam otvorila 14.8.2015 i to je bila mogu reći najbolja odluka koju sam donijela, jer stvarno ni na sekundu se nisam pokajala. Nekada mi dođe ona glupa blokada "Šta pisati?" ali to vrlo brzo prođe jer se sjetim brzo. Za blog sam znala otkako sam počela pratiti Anju na asku i ona ostavi ono link posta i čitala sam, tako isto i Ivin blog ali nikada nisam komentarisala niti postavljala postove, tačnije nisam ni imala blog. Jednom je ja mislim Iva napravila giveaway i ja sam tako napravila račun ono radi toga i da komentaršem druge postove. Sjela sam jednom za kompjuter i listala tako te postove od Anje i Ive pošto druge nisam pratila. Onda sam malo uredila svoj blog i postavila prvi post, ono čisto eto pa ako uspijem uspijem možda i nastavim. I tako sam krenula pisati svaki dan, i stala nekada u oktobru pričala sam već. Za to vrijeme sam otkrila mnogo blogerica sjajnih i opet u junu ove godine sam ušla na blog i nastavila.

Prešla sam 5 hiljada pregleda, imam trenutno 87 članova i stvarno sam zahvalna na svemu. Zahvalna na svakom komentaru bio on iskren ili samo onako da se komntariše da ostaviš link svoga bloga - zahvalna sam mnogo. Uradila sam par collaba na blogu, uspostavila kontakt sa nekim curama i toga će biti još mnogo jer stvarno volim da upoznajem nove cure koje rade isto što i ja. Blog mi je stvarno najdraže mjesto na internetu i pisanje posta ne osjećam kao posao ili neku obavezu ono "Aaaa moram napisati post, uff" ne, ne moram. Niko me ne tjera, to radim isključivo što volim i ako hoću to radim. Tako da, nikada nisam rekla "Uf, moram" dođu ti dani kada jednostavno ne mogu da napišem post. Ili se ne osjećam dobro, ili imam blokadu ili nešto sasvim deseto ali onda ni ne napišem i sutra već napišem post. Što mio nije nikakva obaveza nego ljubav i ispunjenje slobodnog vremena.


Kroz ovih godinu dana prošla sam kroz mnogo toga, mnogo nejasnih stvari oko bloga. Mnogo pitanja "A kako ovo napraviti?" ali sam većinu njih uspješno savladala i sada mi je blog, kao što sam rekla, najdraže mjesto na internetu. Nadam se da volite da čitate moje postove, da uživate u njima i da ih vam nije dosadno čitati jer se trudim oko svega, oko samog teksta slika i slično. 


Još jednom hvala vam puno na svemu, voli vas vaša,





Broj komentara: 17:

  1. Srećan blogorodjendan! Želim ti da ih proslaviš još puuno i da budeš još uspešnija! :) <333

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno si napisala ovaj post, sretan prvi blogorodendan i puno uspjeha u daljnjem pisanju postova ❤️:)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam od srca! Znam kako se osjećaš jer i ja sam već "proslavila" 1. Rođendan bloga, a uskoro ce i drugi :)
    Jos jednom cestitam i nadam se da ces biti uspjesna s blogom jos puno godina ♡

    kreativanblog.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post!Čestitam ti na prvom blogorođendanu!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan blogorođendan i da ih proslaviš još puno.Samk tako nastavi postovi su tu odlični.LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Srećan blogorođendan sa malim zakašnjenjem. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan ti 1. blogorođendan! Želim ti sve najbolje u daljnjem blogovanju! :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši