ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

Novi proizvodi + Kiss marry kill

ˇ

Znači, sada ulazim na blog i piše mi "Sljedbenici: 90" ja sam samo stala ono "Mooooliiim?!" i jako sam srećna, još deset i 100 nas je. To je za mene nekako neopisivo i posebna sreća, znači ne vjerujem. 
Hvala vam mnogomnogomnogo. A sada prelazimo na post, a to su moji novi proizvodi. Nijedan proizvod nisam ranije koristila tako da me zanima kakvi su i jesu li kvalitetni ili ne. Ja ću vam na ovom postu pokazati koji su to novi prozivodi. A u august favorites ću staviti neke ako se budu dobro pokazali i do tada ću znati valjaju li ne. Pa da krenemo.



Prva stvar je ovaj Dove sapun, nikada prije ovakav Dove sapun nisam koristila. On će mi služiti za lice i jedva čekam da vidim hoće li mi pomoći pošto mi se u zadnje vrijeme baš dosta dosadnih stvari pojavljuje na licu i to me užasno nervira kao i svaku tinejdžerku.



Sljedeća stvar je ovaj miris. Prijateljica mi ga je poklonila za rođendan. I nisam ga nikako koristila do sada, miriše predivno tako da ne sumnjam da ću ga koristiti sa zadovoljstvom.



Treća stvar je ova paleta. Imam istu ovakvu samo nude nijanse i ja njih više volim nego ove upadne nijanse. Ali, ovo ću koristiti samo nekada naprimjer kada negdje idem ili slično, a ne za školu i tako to. 



Četvrta stvar je ova subrina. I dalje imam onu iz prošlih novih proizvoda, ali sam kupila ovu pošto je onoj brzo kraj i mnogo mi je žao.


I zadnja stvar je ovaj Wash&Go šampon, nisam htjela uzimati čitav šampon jer mi semožda ne svidi i samo ću ga onda baciti, uzela sam ovo i ako mi bude odgovarao kupiti ću ga.


I to  bi bilo to za ovaj post, pišite mi u komentarima primjere za "Kiss marry kill" pa ću uraditi to u nekim od narednih postova . Voli vas vaša,









Broj komentara: 12:

  1. nice post ... have a nice day :)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,prvo moram da pohvalim sjajne slike.Nijedan od ovih proizvoda nazalost nisam probala.Evo primera:

    Ashley Benson,Lucy Hale,Shay Mitchell
    Jude Law,Cameron Diaz,Julia Roberts
    Tom Cruise,Richard Gere,Adam Sandlere

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post :)

    Dylan O'Brien,Justin Bieber,Cameron Dallas
    Leonardo Di Caprio,Brad Pitt,Tom Cruise
    Jack Gilinsky,Ethan Dolan,Kian Lawley

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post <3<3<3
    I blog ti je jako dobar,stay best <3

    ps. Počela sam pisati knjigu na zadnjem postu je kratak uvod,pa ako bi mogla pogledati i reći mi svoje mišljenje koje bi mi jako značilo <3

    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post! <3
    Mario Casas,Justin Bieber i Harry Styles.


    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđaju svi proizvodi koje si kupila. :)♥

    K, M, K:
    Kendall, Kylie, Taylor
    Selena, Demi, Katy Perry
    Dylan O'Brien, Theo James, Josh Hutcherson

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Proizvodi su odlični, a evo i primera.

    Selena Gomez, Taylor Swift, Katy Perry
    Ellie Goulding, Demi Lovato, Jennifer Lopez

    Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post, klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši