srijeda, 24. kolovoza 2016.

Najdraži blogovi



Pozdrav svima, u današnjem postu vam donosim moje najdraže blogove. Istina, pratim mnogo blogova, ali uvijek postoje najdraži. Zar ne?



Prvi blog je definitivno Anja's Diary. Tu curu pratim nekad od 2014 godine kada ni sama nisam imala blog, i stvarno se oduševim svakom njezinom postu. DIY-u, u vezi škole i slično. Daje super savjete i vidi se da pišeiz ljubavi. Njezin blog je definitivno, meni najdraži.


Drugi blog je Ana's Life. Kao prvo, danas joj je blogorođendan drugi i sretan joj blogorođendan. Stvarno su joj postovi odlični, a izgled bloga da i ne spominjem kako je prelijep.


Treći blog je IvaFashionDiary, nju pratim od 2015 prije nego što sam počela i sama sa blogovanjem i cura je odlična. Kako sam poželila da joj komentarišem postove napravila sam blog i tako i krenula sa blogovanjem. Tako da, hvala joj!


Četvrti blog je Worl around you. Malo je reći da se ismijem kada čitam njezine postove. Stvarno su mi jedan od dražih, ima smisla za humor i vidi se da voli pisanje. Tako da, samo tako  nastavi.


I zadnji blog, a ne najmanje važan je Innisall. Za taj blog sam saznala preko ono kampanje što je osnovala pa se širilop internetom. Stvarno blog i postovi, a i sam izgled su joj odlični.


I to bi bilo to što se tiče ovoga posta. Nadam se da vam se sviđa. Pratite li vi neke od ovih blogova? Koji su vaši najdraži? 

Voli vas vaša,













Broj komentara: 14:

  1. Pratim sve blogove koje si navela, dva su i među mojim omiljenima. :) Super post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. super post.. pratim i ja neke.. ivu skoro od samog pocetka

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post! Sve devojke su zaista sjajne,kao i ti! ♥♥ :)

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim ovakve postove,i prvi put se moram pohvaliti da znam sve ijedan blog i da su mi svi izvanredni haha xd mislim da imamo istu top listu blogova ;) inace ja sam emma ,i pa ne sjecam se da sam bila na tvom blogu do sad,mozda i jesam,ali sam zaboravila jer me nije bilo pet mjeseci... moram te zapratiti... <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  5. Dosta blogova i ja pratim i odlični su mi, sjajan post. :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Pratim sve blogove koje si navela, i svaka blogerka me iz dana u dan oduševljava. Uzgre odličan post. Ako zelis posetiti moj blog, ili procitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši