ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

Mjesta koja bi voljela posjetiti

Mnogo puta sam poželjela otići negdje van države, ali to mi se nažalost nikada nije ispunilo. Ali, eto tek sam što se kaže došla na svijet, ima vremena. A, danas vam pišem o mjestima koje bi voljela posjetiti, mislim tu vjerovatno ima jedno 300 mjesta, ali nema veze. Govorit ću vam države i iz te države koji grad. Pa da krenemo.


Prvo mjesto je Bodrum, Turska. Znači, Turska je uvijek bila moja zemlja iz snova. I dok sam bila manja gledala sam turske serije i uvijek željela da posjetim neki grad iz te zemlje, ali nažalost moja želja se idalje nije ispunila. Moja najbolja prijateljica je išla prošle godine u Tursku, škola ju je izabrala i htjela sam da budem na njezinom mjestu, ali nisam nažalost. Tako da Turska mi je oduvijek prva na listi zemalja koje bih voljela posjetiti, em što učim i taj jezik u školi i stvarno su mi dragi i ljudi tamo i jezik i zemlja i sve. 


Drugo mjesto je Istanbul, Turska. Opet Turska, ali šta ću kada volim tu zemlju kao što sam već rekla, Istanbul mi se jako sviđa i prelijep je grad i uvijek mi je bila želja ga posjetiti. Stvarno, grad je top.


Treće mjesto je Paris, Francuska. Ne privlači me kao Turska, ali bih vrlo rado tamo otišla kada bih imala priliku, meni samo da je ić pa gdje bilo, ahhah. Uglavnom, grad mi je predivan ono, stvarno mi se sviđa.


Četvrto mjesto je New York, i to mjesto mi se mnogo sviđa, stvarno gledala sam Jessie seriju i od tada sam zavoljela New York, stvarno je divan grad.


Peto mjesto je Santorini, Grčka. To mjesto mi se svidjelo kada je  Zorannah prošle godine išla i gledala sam njezine vlogove i stvarno mjesto mi se čini prelijepo. Volim more tako da gdje je god more ja bih tu.


Šesto mjesto su Bahami, stvarno je prelijepo i nemam riječi. Ono, top.


I zadnje mjesto je California, baš mi je onako tumblr i prelijepo je.




I to bi bilo to što se tiče ovoga posta, sada još više želim tu ići kada sam tražila te slike, uh. 
Pozdrav do sljedećeg posta.









Broj komentara: 20:

  1. Odličan post. Kad porastem biću turista i posetiu celu Evropu, a ako mi se ukaže prilika i ceo svet.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, meni je najveća želja putovati svijetom, a najviše bi voljela u Californiu, posebno LA. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!Želela bih posetiti slična mesta kao i ti. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, meni je isto u cilju posjetiti New York, Paris i Santorini :)


    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Ja bih jako htjela posjetiti LA i Santorini. Vidim da baš dosta naših odlazi u Grčku.

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post! Ni ja nikada nisam bila izvan države, ali planiram da proputujem mnoga mesta kada odrastem. :) Najviše bih volela da posetim Japan,Australiju i London. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post. i ja bih volela da posetim Istanbul i Californiju. :)


    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post! Ja bih voljela posjetiti Pariz i NY :)

    Uclanjena sam na tvoj blog, jako bi mi znacilo kada bi se i ti uclanila na moj.
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post! I would like to visit Paris and Santorini))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  10. I meni se jako svida Santorini i takoder sam ga gledala na Zoraninim vlogovima :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši