nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Medijska nepravda prema blogerima!




Pozdrav svima, vjerovatno znate o čemu ću pisati u ovom postu jer ovaj post se u zadnje vrijeme dosta provlači kroz dosta blogova. U pizanju je kampanja koju su napravile Amina i Milica i svaka im čast na ideji jer stvarno je vrijeme da se ovakvo nešto napravi. Eh, u pitanju je Medijska nepravda prema blogerima. Ovim postom želim da kažem svoje mišljenje i da navedem ljude koji čitaju moj blog da isti post napišu, jer što nas je više to bolje. Ako želite učestvovati u ovoj kampanji evo pravila.

PRAVILA
• U postu morate staviti banner kampanje.
• Morate se drziti sustine kada pisete post - Medijska nepravda prema blogerima.
• Ne smete na bilo koji nacin uvrediti jutjubere ili medije.
• Post mora sadrzati odgovore na pitanja koje se nalaze na banneru.
•  Napisite kako se pridruziti kampanji i iznesite svoje misljenje o svemu ovome (nemojte vredjati jutjubere i medije)
• Napisite u postu da su Amina i Milica organizatori ove kampanje,obratite se njima za bilo kakva pitanja.
• U postu mozete koristiti hashtagove #vremejezablogere #kampanja i #medijskanepravdapremablogerima
***

Zašto mediji ne obraćaju pažnju na blogere?
Pa svako ima svoj način objašnjena na ovo pitanje, a ja ću vam reći moj način. Pa ja mislim zato što se u svijetu ili na balkanu više traži youtube i slično, ane bloger, a mediji prikazuju ono što svijet želi da vidi, s obzirom da je jako malo ljudi koji više vole blogere i koji više prate blogere nego jutjubere, zato mediji ne obraćaju pažnju na blogere. Svi će radije uzeti telefon i pustiti neki video tipa DIY Back to school, nego uzeti telefon i pročitati to. Ljudi danas manje čitaju, tako da im je mrsko.

Zašto su se svi na balkanu usresredili samo na jutjubere?
Kao što sam već rekla svima je lakše uzeti mobitel i pustiti neki video nego pročitati neki post. A i još nešto je što svi žele da budu poput Marije, Jane, Bethany, Zoelle i slično, a niko ne želi da bude poput neke poznate blogerice. Za blog treba talenat i kreativnost, što ne kažem da ne treba za jutjub. Neki dan sam naletjela na video djevojčice od možda 9 godina snima se za jutjub, i ona nije jedina ima ih više. Svima njima je lakše i tim djevojčicama i svima uzeti mobitel i  snimiti se nego pisati nešto satima. I videi se trebaju uređivati, treba puno posla znam jer sam prije snimala, ali nekako mislim da se blogeri malo više trude oko toga svega.  Blog koji je napravljen prije 8 mjeseci, godinu dana nebitno ima 50-60 čitaoca, youtube kanal koji je napravljen prije 2-3 mjeseca ima 500 subskrajbera, a oni što su prije 8-9 mjeseci da i ne govorim primjer Anđela i Nađa imaju 100k subskrajbera. Zaslužile su, svaki dan objavljuju videe, ali isto tako neki blogeri svaki dan ili svaki drugi dan objavljuju postove pa nemaju takvu publiku. Ne tražimo mi ovdje da budemo toliko popularni, ali da makar neko obrati pažnju i na nas.

Zašto ljudi nisu upoznati sa svijetom blogera, a jesu sa svijetom jutjubera?
Svi znaju za jutjubere, svi o njima pišu. Neke novine slikaju neke jutjubere, jutjuberi im daju intervijue poput nekih glumaca i oni to objavljuju, dok se za blogere ne zna. Svi mi se trudimo i ne treba izdvajati nekoga. Isto kao što mi ne volimo kada profesor/nastavnik izdvaja nekog učenika, poklanja mu ocjene i slično više ga voli od ostalih, tako i mi blogeri ne volimo kada vidimo da svi izdvajaju jutjubere a blogere ostavljaju sa strane. Čast nekim jutjuberima, pratim ih dosta i dragi su mi i nisu oni krivi, nego mediji više obraćaju pažnju na njih nego na nas i u tome je problem.

I to bi bilo to za ovaj post, iznjela sam svoje mišljenje i nadam se da će još blogera napisati ovakav post. Još jednom svaka čast Amini i Milici na ideji! :)

#vremejezablogere 
#kampanja 
#medijskanepravdapremablogerima








Broj komentara: 14:

  1. Odlicno napisano i odradeno! Vidim da ova tema kruzi brojnim blogovima i jako mi je zanimljivo citati o ovoj temi,super!
    Ako zelis da se medusobno zapratimo,javi! :*
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si napisala post, svaka ti čast! Hvala ti puno što si se pridružila, puno nam znači! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam se takoder prikljucila. Jako mi je drago da je se ovo toliko prosirili :)


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Ur blog look really great! I like this :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post i vrlo je lepo što si nam se pridružila ovoj kampanji.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve više viđam ovaj post na blogovima, i malo je reći da se slažem. ☺ Blog je manje popularan jer više niko nema živce a ni želju da čita, mnogo je lakše gledati nekog kako govori. I tako mediji ne žele da izdvajaju blogere upravo zato što ljude ne zanimaju. Stvarno svaka čast devojkama na kampanji i prelepo si napisala post draga! ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim da je ovih dana ova tema stvarno aktualna što mi je drago vidjeti jer se na ovo treba obratiti pažnja i promjeniti ovo definitivno. Post si super odradila i svidio mi se. Nažalost danas je lakše ljudima sjediti ispred ekrana i gledati nešto nego pročitati nešto i razmišljati o tome, žalosno, ali što se može. :/ Nadam se da će ova kampanja imati nekog odjeka.
    -Sara

    OdgovoriIzbriši