četvrtak, 18. kolovoza 2016.

Malo prošlosti...



Često gledam stare fotografije, i to volim. Neke prije 5 pa i više godina. Uživam u tome, sjetim se gdje sam išla, šta sam radila, kakva sam bila i slično. U ovom postu ću vam pokazati par svojih fotografija, kada sam imala 5 pa do 9 godina, one ispod 5 i iznad 9 nisam htjela slikati, možda nekada i uslikam par slika kada sam bila beba. Ali, sada ćemo pogledati ove.



Ovo je prva slika, ja i mama na moru. Fotografisala nas je naša tetkla, kao i većinu mojih slika.
Tu sam imala nekih 5-6 godina. I bila sam slatka, ne vidi se baš ovdje dobro ali uživo kada se gleda sam slatka, hahah.



OVdje sam ja na ljulji, također me slikala tetka. Kada sam bila mala i odem didi/dedi nonstop sam visila na ovoj ljulji. Nažalost, više je nema. Tu sam bila malo podebela, da. 



Tu sam sa dedamrazom. Znam da sam bila najstarija kada sam se slikala sa tim dedamrazom. Bila sam četvrti razred i taj dedamraz je dolazio unašu školu a ja sam volila dedamrazove i poklone kao i dan danas pa sam namolila oca da me odvede iako niko od mog uzrasta nije bio tu, ups.



Ovdje mala Adna prisiljena od strane svoje mamae da ovako pozira. Kao da gledam neki cvijet ili šta već, uglavnom slika nije loše ispala.



Ovo sam ja sa svojom nekadašnjom drugaricom u vrtiću. Njoj je bio rođendantako da se slikala sa svima koji su joj donijeli poklon. Malo previše me je zagrlila i imam tu retardiranu facu, haha. Kada sam dobila sliku nisam znala ko je to i po tim papama kako smo ih zvali, sam poznala da sam ja. 



Ovo je također na moru, mama mi je ovo obukla i rijetko kad da sam nosila suknjice i ja mislim da je ovo jedina suknjica koju sam imala i rijetko kad oblačila. Ispala sam cute, zar ne? Ne.



Ovdje sam bacala behar, wow i ispala jako retardirano.





I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio, voli vas vaša,















4 komentara: