četvrtak, 4. kolovoza 2016.

Kako sam počela blogovati... + OBAVJEŠTENJE


 Pa s vremena na vrijeme sebe zapitam ili me ljudi pitaju 'Zašto bloguješ? Zašto si to otvorila u svom životu?' Ja im nikada ne mogu reći baš onaj razlog zašto, jer i kada bih rekla ne bi razumjeli. Jednostavno, 14.8.2015 godine sam sjela za kompjuter, prelistavala facebook, ask i ostalo. Bila na Ivinom asku, ona objavila da je objavila novi post, uđem u link pročitam post, rekoh ma odoh napraviti i ja blog, ali samo da komentarišem druge postove, pratim ranorazne blogove i slično. Napravim ja blog, stavim sliku i sve i onda se odjednom pojavi želja da i ja napišem nešto. Napišem prvi post od par rečenica, pa reko možda i nastavim da piđem vidjet ćemo. Sutradan se probudim, otkrivam još dosta blogova, dijelim svoj link na drugim blogovima, dolaze polahko čitatelji, imam želju da mi blog bude sve ljepđe i ljepše uređen. "Kopam" po blogu tražim pronalazim određene gadgete, gledam na youtubu videe kako urediti blog i uspijem ga urediti da bude kako treba, svaki dan objavljujem post i sve tako. I onda dođe škola, ja pišem samo subotom, pa za par dana ne pišem više nikako, skroz sam ostavila blog, jedna mi se cura javila kao "Zašto više ne pišeš, sviđa mi se tvoj blog?", nisam znala šta ću da odgovorim, jednostavno nisam više pisala. Iako sam i dalje osjećala određenu ljubav prema pisanju, nisam više pisala i to mi je bila greška. Odlogovala sam se sa bloga sa 39 čitatelja, onda sam nekad na proljetnom raspustu htjela opet da pišem, ali se nisam mogla sjetiti i e-maila ni šifre jer je brat oborio sistem i nisam se mogla sjetiti - ponovo sam odustala. I onda, na ovom sada ljetnom raspustu sam se sjetila, ušla na blog, i dalje je stajalo tih 39 čitaoca, hrpa novih postova od blogerkih koje sam pratila,  i odlučim ponovo da post napišem. Pronađem još više blogerkih, bloger mi postaje još draže nego prije godinu dana, zavolim ga. I sada će brzo i rođendan mom blogu, sada imam 73 čitaoca i stvarno sam zahvalna na svakom mogućem čovjeku koji se prijavio na moj blog, mnogo sam mu zahvalna. I sada, kada počne škola, neću moći svaki dan pisati post, ali ću se truditi vikendom. I naravno, uz Božiju pomoć, neću ostaviti tako dugo blog i ne napisati ništa, nastavit ću pisati jer to mnogo volim i pronalazim se u tome.
Inače, za danas sam vam bila pripremila 'Desk tour' ali, sam odustala jer slike nisu baš bile nešto, a i osjećala sam potrebu da ovo napišem.



Milica je objavila post koji možete pogledati OVDJE u kome se radi o nekom obavještenju a to je da pomogne malo blogerima koji nemaju baš dovoljno čitaoca. Ako želite učestvovati u komentaru ovog posta napišite "#Učestvujem" i link vašeg bloga. Svako ko bude ostavio link svog bloga, zapratiti ću ga ako već nisam, ko god da to uradi dužan je da napiše post o ovome ili obavještenje o ovome na kraju nekog posta, kao što sam ja uradila, i svi koji budu komentarisali tvoj post dužan si ga zapratiti. I tako u krug. Još jedno pravilo je da ko god napiše o ovome ili opomene svoje čitaoce o ovome mora ostaviti link bloga koji je prije njega pisao taj post o tome, tako što sam ja ostavila Miličin.


I  to bi bilo to, volim vas sve i pozdrav do sljedećeg posta.



Broj komentara: 20:

  1. Ja sam jako skoro počela blogovati i nadam se da ću još dugo to raditi jer mi to predstavlja zadovoljstvo. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!Ti se stvarno jako trudiš oko bloge i imaš zanimljive ideje za postove. :* Želiš li da uradimo collab?Ako imaš imastagram javi mi se : @milic.anja

    anastasjastyles.blogspot.ba <----- novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post.Tvoj blog mi je jedan od omiljenih iako sam ga skoro otkrila.Vidi se da se trudis i da volis blog.Zasluzujes mnoogo vise paznje,samo napred.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post. Ja tvoj blog pratim od kada sam ja počela pisati blog i iz dana u dan me iznenađuješ svojim radom.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično napisano! Imaš predivan blog i samo tako nastavi! Zapratila sam te ♥
    Ako želiš možeš mi postaviti pitanja za moj prvi Q&A u komentarima mog novog posta!
    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijep pozdrav draga! Upravo sam otkrila tvoj blog i svidja mi se njegova tematika! Ja sam ovdje da dam podrsku tvom blogu te sam postala tvoj GFC pratitelj #75. Zelim ti puno srece u rastu bloga! Nadam se da ces i ti mene podrzati i zapratiti :-) Ostanimo u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post i veoma lepa ideja. Jako dugo nisam videla ovako divan post...

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Svoje misljenje mozes mi reci na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post kao i svaki! :)
    Samo tako nastavi.


    Ja sam spremila julske favorite pa mozes da pogledas.. poslednji post i youtube kanal. <3
    http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice blog.💙💙
    I am following you on GFC.

    Have a nice day
    xx

    pwiepassion.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši