subota, 6. kolovoza 2016.

Kada bih bila milioner ja bih...

 I pozdrav svima današnji dan nosi i novi post. Možda će biti malo kraći jer imam dosta obaveza, a imam i ideju za post pa da ne propadne. Kao što već možete vidjeti po naslovu današnja tema posta je 'Kada bih bila milioner ja bih...' pa ću vam reći šta bih ja to uradila kada bih bila milioner.


Pa prvenstveno, ja nisam milioner i neću biti zadovoljna sam sa novcem koji trenutno imam, ali svako nekada poželi da ima novca koliko želi... Da kupuje svoje omiljene stvari, da ide na omiljena mjesta. Pa kada se zapitam "Šta bih ja zapravo uradila kada bih ja posjedovala toliki novac?" dobijem hiljadu odgovora u glavi, a to je 'Pa pomogla bi ljudima, slala bih im novac' , 'Putovala bih po svijetu' , ' Kupovala omiljene stvari ' , ' Kupila sve knjige svijeta  ' , ' Nahranila bih siromašne ' , ' Potrudila se da organizujem nešto ' .. i slično. 
Ali, nemam te novce tako da sa ovim novcima što imam mogu uraditi ono što mi je najpotrebnije. Zapravo, ne trebaš imati sve novce svijeta da bi bio sretan, dovoljni su ti tvoja porodica, prijatelji, ljudi što ih voliš i to je to - jednostavno bogat si onda. 
Neko ima sve pare svijeta pa nije sretan, neko ima ono osnovno ili nema ništa, pa je duplo sretniji od ovog što ima sve živo. Poenta ovoga posta je da svaki čovjek makar jednom poželi da ima dosta novca jer misli da je tada život lakši ali pare nisu sreća. Pare ljude kvare. 



Šta bi vi uradili kada bi imali dosta novca?
Da li mislite da je novac najbitniji u našem društvu?





Broj komentara: 16:

  1. Uglavnom mislim da bih uradila sve što si ti navela. :D Tužno je to što je novac postao najbitniji danas i da mnogu ljudi ne shvataju da on nije svrha života. Odlična ideja za post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih milione potrosila iskljucivo na putovanja,na sto vise novih kultura.Takodje bih pomogla nekim clanovima porodice u lecenju ili novcanim prihodom.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se sa tobom.I ja bi isto to učinila.LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bi definitivno putovala ali slažem se sreća je obitelj i male stvari, a ne novac. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga ,post ti je zaista fantastican . Nova sam u porodici blogera pa bi mi tvoja podrska puno znacila. Ako zelis mozes posetiti i zapratiti moj blog. Hvala unapred !
    http://wonderfullifebloger.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Prije svega, jako dobra ideja za post. Ja iskreno ne znam sto bih, vjerojatno bih si kupila nesto sto jako dugo zelim, ulozila bih u nesto, nekome pomogla, kome je potrebno i to je to :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post. I u svemu si u pravu. Nije zlato i novac ono što čoveka čini srećnim. Tj. ima neko ko je srećan što je bogat, ali to nije prava sreća ako te ne okružuje porodica.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši