petak, 19. kolovoza 2016.

#BTSWITHADNNA - Tipovi nastavnika u školama



Htjeli mi to ili ne, nastavnici postoje. Škola postoji i sve te stvari vezane za školu. Kako se bliži škola, kao što znate počela sam pisati Back to school postove, ako niste sve pogledali; pogledajte ih. A danas je na redu još jedan Back to school post, a to je Tipovi nastavnika u školama. Ima ih doista mnogo, ali izvodjiti ću neke pa da krenemo.


#1 TIP - Nastavnici koji vole svoj posao

Ovakvih nastavnika ima, mogu reći jako malo i primjeti svaki učenik koji su to nastavnici koji zaista vole svoj posao i pokušavaju da nađu razne načine da ih djeca razumiju. U mojoj školi, koliko ja znam i koji meni predavaju, ima svega 3-4 nastavnika koji stvarno vole ono što rade. Bilo to da nam pokažu praktičnim radom ili prezentacijom, ali nađu način da mi to u glavi nekako stvorimo sliku o tome, a ne samo da nabubamo napamet i nakon nekog vremena to zaboravimo.



#2 TIP - Nastavnici kojima su učenici samo broj u dnevniku

Znam par nastavnika koji nam predaju već duže vrijeme, a ne znaju nam imena. Uredu je to, oni imaju preko 300 učenika, ali kako onda ovi ostali koji možda imaju i više učenika, a vole to što rade, znaju naša imena? Primjer, naš razredni. Razredni nam je od sedmog razreda, a ove godine smo deveti, a on nam i dalje ne zna imena. Nekima zna prezimena i tako nas zove, a nekima čak ni to pa nas miješa. To je čisti primjer da je nezainteresovan za ono što radi i da ga sasvim boli briga za nas nego je tu samo da dobije plaću.


#3 TIP - Nastavnici koji su predobri 

Naša nastavnica geografije, koja nam je prošle godine predavala i nadamo se svi da će i ove je predobra. Mislim, ja sam uvijek za ono "Koliko znaš, toliku ćeš i ocjenu dobiti" ali, nekada stvarno imamo previše naučiti i svi su prestrogi i onda dođemo na geografiju i nastavnica ispituje. Ja sam geografiju možda svega 2-3 puta učila i to na početku a kasnije nisam. Jer, ili sve čitam ili stanem pred kartu pa nešto lupam. I dobijem pet, većinom se sama javim iako nemam pojma, ali nešto lupam i ona mi da pet. A nekada, samo nekada, stvarno to i naučim. Tako da like za ovakve nastavnike, hahaha.


#3  TIP - Nastavnici koji nisu zainteresovani za posao i samo sjede

Znam jednog ovakvog nastavnika, koji nam  hvala Bogu više ne predaje, ali na neki način je i dobar. Kada sam dobila jedan on je to nakon par dana prepravio na četvorku, upiso još par petica i zaključio pet. Ali me strašno nervira što svoj predmet uzdiže u nebo i misli da je njegov  predmet najvažniji i da mi nemamo drugih predmeta  samo njegov. A taj predmet je glupo tehničko, koje je apsolutno nevažno, makar meni jer se ne planiram time baviti. Ali, ne mi učimo sve neke gluposti i on nas smara da moramo to sve naučiti i onda na kraju godine sam podijeli dobre ocjene svima. A tokom čitave godine on sjedi za računarom i kaže nam da prepišemo čitavu lekciju iz knjige ili sa grafo folije. 


#4 TIP - Nastavnici koji dobro izgledaju

Ja mislim da su nam ovi najdraži. Mislim, većini. Ja znam jednog koji dobro izgleda, i svima nama je najdraži nastavnik, naravno. Em što dobro predaje i voli taj svoj posao em što dobro izgleda pa dobiješ i melem za oči. I Bogu zahvaljujem što mi nije predavao matematiku ili neki važniji predmet jer ne bih znala 2+2 sabrati, buljila bih u njega čitavo vrijeme. Haha, da li vi imate nekog "dobrog" nastavnika?


#5 TIP - Nastavnici koji vas puštaju da radite šta god želite

Naš nastavnik likovnog, heeej. Pa mi njemu faktički po glavi skačemo, a on ništa. Samo sjedi i ponekad lupi rukom od stol, ali mi i dalje pričamo i sjedimo gdje želimo. Ti časovi su mi najdraži.




I to bi bilo to što se tiče ovoga posta, nadam se da vam se svidio i pozdrav do sljedećeg posta!
Voli vas vaša,











Broj komentara: 12:

  1. Super post. Mislim da ne valja biti strikno samo jedan od ovih tipova. Mislim, kada bi se svi ovi tipovi skolipili u jednu osobu, bio bi pun pogodat zar ne? :D
    Poseti i uclani se ako želis: havalaTeen Queen

    OdgovoriIzbriši
  2. ma ni jedan tip nastavnika mi se nije svidao XD

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post,jako mi se svida ova tema i naravno da i u mojoj skoli ima par ovih profesora koje si ti nabrojala :D Jako,jako zanimljivo!

    Ako mozes,klikni na linkove u zadnjem postu,bila bih ti vrlo zahvalna :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/08/twinkdeals-wishlist.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post, bas volim da citam ove postove na temu tipovi ljudi :) ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam sve ove tipove nastavnika tako da suosjećam sa tobom.<3<3

    OdgovoriIzbriši