četvrtak, 11. kolovoza 2016.

#BTSWITHADNNA - tag



Pozdrav svima, nemam baš nešto vremena tako da sam odlučila napisati tag. Pa da krenemo.

1. Jesi li ikada markirala?

Jesam, al ne znam je li to zapravo uopšte markiranje, razredni mi je opravdao, hahha. 

2. U kojoj klupi sjediš?

Pa do sada sam sjedila u prvoj klupi, ne znam hoću li i ove godine, vjerovatno hoću.

3. Čitaš li lektire?

Volim da čitam, kao što možda već znate, ali lektire ne čitam sve. Neke čitam, neke ne čitam.




4. Dali su te ikad uhvatili u prepisivanju?

Jest jednom nastavnica fizike u sedmom razredu.

5. S koliko prolaziš?

4.2-3


6. Iz čega je bila prva jedinica?

Pa ako ne računamo do 6 razreda, iz matematike.

7. Koje profesore voliš?

Pa volim nastavnika fizike, nastavnicu turskog i molim Boga da mi ostanu i ove godine.

8. Dali si ikada snimala nastavu?

Jesam par puta, ahahha.

9. Mjesta za šalabahtere?

Pa ja i ako prepisujem stavim ispod nogu svesku ili chill izvadim svesku tako me nikada ne skontaju ili zaljepim naprimjer za zadnju stranu zadaćnice



10. Kasniš li u školu?
Jednom sam mogla zakasniti kada sam sa prijateljicom išla to knjižare, ali sreća nisam, jer nam je bila hemija.

11. Predmeti koje ne podnosiš?
Hemija i tjelesno.

12. Imaš li nešto protiv ''štrebera''?

Nemam ništa, šta više divim im se jer ja to nikada ne bih mogla biti.

13. Koju torbu nosiš za školu?

Običnu crnu torbu, ne da mi  se slikati.
14. Najgori profesori?

Pa svi su mi nekada dobri, nekada loši, ali užasno mi vadi živce moj nastavnik tjelesnog.

15. Voliš li svoj razred?

Ni najmanje, jedva čekam da odem u srednju, još ova godina i mirna sam od njih.

16. Jeste li ikada nešto razbili u školi?

Nisam nikada.

17. Po čemu ćeš se sjećati škole?

Pa po svim budalastim stvarima, po jednoj jako važnoj stvari koja mi se desila pred  kraj sedmog i po groznom učenju, ahhah. 



I to bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se sviđa.
Voli vas vaša,






Broj komentara: 18:

  1. Odličan post!Jako mi se sviđa ovaj tag :)

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj tag je jako zanimljiv!Čestitam na 5 hiljada pregleda,idemo do 6 hiljada! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa ovaj tag :)

    http://xdreaannx.blogspot.hr/ *učlanite se uzvraćam*

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post i baš zanimljiv tag. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post. Tag je najj, i ja sam uradila School tag, ali kod mene je bio drugačiji, ali ipak ovaj mi se više svidja.

    Novi post - #BTS - Organization tips

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!Tag je zanimljiv,kao i tvoji odgovori. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post draga .
    Uradila sam wishlist . Ako te zanima pogledaj i ako ti se svidi moj blog zaprati me pa mi napisi komentar kako bih ti uzvratila :)

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Imas super blog,post je odlican,zapratila sam te. ♥
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post! Jako mi se sviđa ovaj tag. Vjerojatno ću ga i ja jednom napisati. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši