utorak, 23. kolovoza 2016.

#BTSWITHADNNA - Šta očekujem od nove školske godine?



Pozdrav svima, u nedjelju nije bilo posta jer sam želila da samo sjedim i pregledam novu epizodu serije i izležavam se, a jučer nije bilo jer nisam imala vremena za post ni inspiracije, a nisam željela sam da nešto bezveze napišem. Ali sada sam tu sa novim postom i to je bitno. U pitanju je još jedan "Back to school post" a to je šta ja to očekujem od nove školske godine? 

Ako ćemo iskreno, očekujem da budem bolja nego prethodnih godina, motivacija će mi biti da upišem željenu školu i nadam se da ću uspjeti. U osmom razredu na kraju sam imala jednu dvicu i dvije trice, ove godine ću se potruditi da to bude bolje. Iako sam zadovoljna sa svojim prosjekom od prošle godine 4.3, ali uvijek može bolje, zar ne?



Očekujem također, da redovno učim i da ne ostavljam ono što mogu danas za sutra. Iako, to svi očekujemo svake godine i pridržavamo se možda prvu i drugu sedmicu i to ode iza leđa. Ove godine ću se potruditi da to redovno radim, to sam radila u osmom razredu iz svih predmeta, osim iz hemije i zato sam i dobila 2 zaključeno i nadam se da ove godine neće biti tako. Potruditi ću se da učim redovno!

Očekujem, tačnije nadam se da će mi se neki nastavnici promijeniti, jer nam se svake godine nastavnici mijenjaju. I nadam se da će ovi lošiji otići. Držite mi fige, uvijek moja drugarica dobije bolje nastavnike od mene, več 3 godine red je da ja ove godine dobijem bolje, zar ne?

Očekujem da će na kraju maja matura biti odlična, jest da je to malo teže. Ali, očekujem to, mogu vam reći. I nadam se da će se moja očekivanja na kraju maja ostvariti i ispuniti.


Ove godine, nešto, su ovi naši malo glumili, da se drugačije ne izrazim. Pa je devetim bila matura 27.5 a ekskurzija kad i nama, nekad u junu. I išli su malte ne skroz ko i mi i da išli su na ekskurziju sa nama tj. u Mostar a to je kao što svi znamo u Bosni, a uvijek je bilo da završni razred ide negdje van Bosne. Tako da mi je i to također glupo. I nadam se da će nama ove godine biti bolje i da će nam biti kao prethodnih godina, da nam i ekskurzija i matura budu u maju i da završimo kada i trebaju deveti završit.



I to bi bilo to.

Koja su vaša očekivanja za ovu školsku godinu?

Voli vas vaša,



Broj komentara: 13:

  1. Super post, nije me bilo na blogu tjedan dana pa tek sad zamjećujem novi izgled bloga, uglavnom divaaaan je! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super,post!Super izgled bloga,a sliku si super😇

    Novi post molim te pogledaj:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post ♥ od nove školske godine očekujem mnogo novih prijateljstava i iskustva :)

    Učlanila sam se na tvoj blog ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemmma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post. I ja također pokušavam redovno učiti, ali na kraju uvijek učim kasno navečer i dan prije ispitivanja. Sad krećem u srednju i gradivo će biti teže pa se nadam da ću se nekako naviknuti učiti svaki dan :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicann post :D

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post, ciljevi su nam uglavnom isti :)
    Takođe želim da budem organizovaniji oko planiranja i da se malo više potrudim oko takmičenja, kad već idem na njih :)

    mravawishes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši