četvrtak, 25. kolovoza 2016.

#BTSWITHADNNA - Još jedna sedmica i počinje...



Da, ljetni raspust je prošao, ali doći će ponovo! Zar ne? Svi to znamo, a da bi zaslužili još jedan raspust, moramo i da idemo u školu. Svi kada pomislite na školu odma u glavi "Joj, valja učit!" iskrena da budem to sam i ja većinu vremena. I stvarno se brinem za sve, ali kako ste preživjeli sve ove godine, preživjet ćete i ovu.
Nikada nemojte doći i reći "Ja neću moć sve ovo naučiti! Želim raspust!" Kada počne škola; raspusta nema - logično. I nemojte se nikada vraćati na raspust, jer je on prošao a pred vama je škola. Sjetite se koliko ste se puta dosađivali na raspustu, priznajem i ja sam. Malo se zaželimo škole, ali nam brzo i dosadi. I tako u krug. Ali, škola nije tako dosadno i glupo mjesto što nam se uvijek čini. Koliko sam samo puta rekla da bi svi bili nepismeni da nema škole, glupi i slično. Mislim, a tu nam je i društvo, zezancija, časovi na kojima se zezamo. Ja malo isčekujem školu jer sam na internetu vidjela spisak novih nastavnika i promijeniti će mi se nastavnici iz matematike, turskog, geografije i historije. A tu i dolazi novi predmet; građansko. Tako da malo isčekujem koji će to novi nastavnici doći, da li će biti strogi ili ne.



Mogu vam reći da mislim da će mi biologija, hemija i engleski zadati najviše problema. Engleski mi nije zadavao probleme do osmog razreda, i onda mi se nastavnica promijenila, došla je strožija tako da sam odmah malo i promijenila ocjene iz engleskog kao i svi ostali. Ona mi je i ove godine tako da se moram potruditi oko tog engleskog. Biologija mi je u šestom bila malo problem jer smo tek došli tu i predavala nam je kako su svi pričali "najstrožija" nastavnica i svima nam je zadavala strah, ali kada je bolje upoznate shvatite da je ona pravedna, jeste malo strožija na ocjenama nego ostali nastavnici i kod nje sam uvijek imala tricu, a ona da tricu onome kome bi ostali nastavnici dali peticu. Ali, nije toliko loša koliko su svi pričali da jest. U sedmom mi je biologija još gora bila, ostala je ista nastavnica ali gradivo je bilo gore. Učili smo o životinjama, sve živo smo morali znat tako da mi je bila teška, ali sam preživjela. U osmom mi je bila prelagana jer smo učili zemljište, vodu i ostalo ono što otprilike svako zna tako da mi nije bio toliko problem. A sada u devetom radimo čovjeka tako da se malo plašim jer će baš biti teško, ali pokušati ću što bolje izvuči. 
Što se tiče hemije, dobila sam ju u osmom razredu i u prvom polugodištu mi je bila lagana imala sam četvorku, ali već u drugom polugodištu su došli zadaci tako da sam oslabila i ništa od zadataka mi nije bilo jasno, ali sam se nekako snalazila. Ove godine ću se potruditi da budem iole bolja iz hemije, jer ipak; završna je godina
Tako da se i vi potrudite ove godine da budete bolji nego prethodnih jer što veća ocjena - to bolje. 

Istina nekada nam se zna potrefiti 3 kontrolna za isti dan, pismene odgovaranja i šta sve ne i samo želimo da se taj dan završi, da dođete kući. Ali, to se na kraju ipak i završi i preživite i sve bude oke. Osim ako ne dobijete lošu ocjenu, onda ne bude oke, ali popravite ju i bude oke. 
Bitno je da sve na vrijeme učite i da se ne frustrirate što dolazi škola, jer isto tako kako je došla, tako će i otići i opet ćete uživati. Jer bitno je da učite i ništa neće biti problem.


Ako niste dovoljno motivisani za učenje, tražite neke slike za motivaciju, postove i slično. Pomoći će vjerujte mi. Ili se samo sjetite da ništa ne učite za džaba. Jest da nekada moramo naučiti neke totalne gluposti koje nam vjerovatno neće trebati kasnije u životu, ali nam trebaju taj trenutak tako da ih moramo naučiti ali će kasnije ispariti jer nisu potrebne. Ja se pola ne sjećam što smo učili prije godinu ili više, jer je bilo glupost i ne ponavlja se kasnije. A nešto što sam naučila prije 6-7 godina a treba mi i dan danas znam, tako da morate učiti trebalo vam to ili ne kasnije. 


I to bi bilo to što se tiče ovog posta, voli vas vaša









Broj komentara: 18:

  1. Odlican post 💗 ja dobijam mnogo novih predmeta ove godine i bas sam uzbudjena!

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Ideja je sjajna!Vrlo je zanimljiv!Slažem se sa tobom u potpunosti!♥♥♥

    Posetite moj blog:
    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se sa svime što si napisala.I meni je uvijek tako.Ali da nema škole šta bi nam bila zanimacija.LP
    Posjeti i moj blog i zaprati me ima novi post.

    OdgovoriIzbriši
  4. Definitivno najkorisniji BTS post ikada 😁❤.Ja sam bas juce objavila video 'Motivaciona Tegla'.Inace i ja sam imala probleme sa biologijom sada u sestom ali sam izvukla pet.Ipak mi je matematike najveci problem jer iz nje imam tri haha.

    https://youtu.be/t0Jh6KL-g78 ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj #BTS post je jedan od najkorisnijih i meni je mnogo pomogao.Ako zelis posetiti moj blog, ili procitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Sehada xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Doslovno citiraš moje misli u ovom postu, kemija i mene stavlja na teške muke, ali eto, što je tu je! Želim ti svu sreću ove školske godine :))

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako si lijepo to napisala! Napisala si dosta dugačak tekst, a opet ni u jednom trenu nije bio dosadan, svaka ti čast! Divan, divaan i naravno koristan post!

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. iako ja vise ne idem u skolu, ovaj ljetni raspust je stvarno brzo prosao.. vi idete na raspust, a ja fino na godisnji odmor.. :D sretno u novoj skolskoj godini

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. ım following you on gfc... ı hope you will be back... lovelyyy

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  10. Savrsen post.Potpuno se slazem sa tobom.

    Novi Post :http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši