subota, 13. kolovoza 2016.

#BTSWITHADNNA - Da li se plašim nove školske godine?



Pozdrav svima, jučer nije bilo posta jer sam se stvarno osjećala loše, privatni problemi. I nisam našla snage i volje za pisanjem, ali to je sada sasvim nebitno. Bitno je da vam danas dolazim sa novim postom a to je još jedan post u serijalu #BTSWITHADNNA a to je da li se plašim nove školske godine?

Pa sada, kada bih rekla "Ne, ne plašim se. Zašto bih se plašila?" Malo bih pogriješila, jer sam ove godine završna godina i s tim idu mnogobrojne obaveze. Dobivam još jedan predmet, tako da sada imam 15 predmeta, neće biti lahko. Najviše me strah za biologiju i hemiju i potruditi ću se da sve dobro prođe kako sam i planirala. Tu se naravno javljaju i pitanja u glavi "Šta ću upisati?" godina će se brzo završiti kao i svaka, iako sama sebi kažem "Ma ima vremena", skontam da nema i da ću ubrzo završiti put dug osam godina. Na neki način i jedva čekam, a opet na drugi način bih zauvijek ostala u osnovnoj, ali eto život ide dalje.
Neki dan smo ja i prijateljica šetale i razmatrale koje sve škole imaju tu i nekako šta bi mi mogle upisati. Jedan mi glas govori u gimnaziju drugi glas u nešto sasvim sljedeće tako da stvarno ne znam. Uz Božiju pomoć ću odlučiti i nadam se da će mi to biti ispravna odluka i da se u odabiru neću pokajati kao moj stariji brat koji je sada već završio i stvarno ono što je završio ga ni malo ne zanima i nadam se da neću završiti i ja tako. 
A što se tiče završne godine, tu ima i matura i zadnja ekskurzija sa tim društvom, mnogo učenja nego prije i sve to. Ali, sama sebi kažem "Kako su preživjeli svi? Preživjeti ću i ja!" Imam tremu oko svega jer tek kad sam došla u šesti razred u tu neku kako smo je zvali "veliku školu" posmatrala sam one "velike" devete i mislila "Kada ću ja biti na njihovom mjestu?" Sada kada jesam, malo bih se i vratila tu. U šesti kada sam došla znala sam 3 djevojčice i 2 dječaka, svi su bili novi iz drugih sela i bilo mi je teško se uklopiti sa svima, sada znam sve i na neki način jedva čekam izaći iz osnovne jer dosta njih ne volim u svom razredu od njih 24 družim se samo sa jednom prijateljicom ostalo sve onako pričam ali formalno, a pogotovo ne sa muškarcima jer su grozni. 
Škola ko škola nije loše mjesto, naučimo mnogo toga, prođemo kroz mnogo toga, upoznamo dosta novih ljudi, zaljubimo se u neke i šta sve ne. Osnovna škola mi je donijela mnogo toga, mnogo suza zbog ocjena, nastavnika, ljubavi i slično. Veselim se toj novoj godini, veselim se maju da napokon odem iz osnovne, ali kada skontam koliko ću samo učiti do tog maja odma mi se smuči, ali i to je za ljude. Sjest ću - naučiti ću i ići ću dalje kao i svi prije mene i poslije mene. 
Najviše mi je žao jer ću pustiti bezbrižne ljetne dane i neću svaki dan moći gledati serije i šetati sa prijateljicom, nego ću morati učiti a samo subotom pisati blog ili izaći napolje, ali šta je tu je. Život je da se živi, a ne da tuguje. Škola je, kao što sam rekla u nekom od predhondih postova ništa za razliku od onoga što nas čeka kada je završimo i krenemo dalje u život sami bez roditelja i snalaziti se u ovom ludom svijetu
.
Tako da, nemojte se bez razloga plašiti odgovaranja, nekih nastavnika ili profesora jer će sve to proći, niko od profesora vas neće ubiti ili pojesti kada stanete pred tablu da odgovarate, sve će to proći. Samo je bitno naučiti to što vam zadaju i bez problema će biti i uspjeti ćete.


Da li se vi plašite nove školske godine?
Koji ćete sada razred, srednja, fakultet?

Sutra nam je prvi blogorođendan, tako da ću se potruditi da nekako napravim neki neobičan post i da vam se zahvalim na svemu! 
Voli vas vaša,


Broj komentara: 19:

  1. Ja ove godine krećem u osmi razred (završni razred kod nas) i zaista ne mogu da verujem da je toliki vremenski period prošao za tako kratko vreme. Užasno se plašim prijemnog, treba mi veliki broj poena da bih upisala školu koju želim. Znam da nosim maksimalan broj poena iz škole, i svi mi pričaju da ću ga sigurnk super uraditi, ali ja se još uvem plašim.. Inače, post je sjajan, slažem se sa svime što si napisala. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uvijek postoji doza treme ma koliko ti bio odličan učenik. hvala ti mnogo. :)

      Izbriši
  2. Slažem se sa tobom! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- prvi #bts post.Ako vam se svideo možete ga komentarisati i učlaniti se na moj blog! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se potpuno draga. ☺❤❤ Ovako, nisam u nekoj paranoji što se nove školske godine tiče, ali svakako mi je žao što nema više filmova i knjiga kada god poželim, nema kasnog leganja u krevet i slično. Ali vodim se time da će škola proći kako je i došla :D (Da, kako da ne). :D ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si ovo napisala, slazem se sa tobom♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo probaj da se opustiš , i sve će biti u redu.
    Dokle god smo pozitivni , sve će biti kul.
    Ja polazim sada u srednju , i nije mi najlakše , ali sam otvoren ka svim mogućnostima.
    Ali realno , najviše se radujem kupovini za pribor , zato što uvek idem sa bratom i sestrom , i to je nešto najzabavnije na svetu xD

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Opušteno,nije to ništa strašno.Sećam se da sam i ja govorila 'Ako su preživeli svi,i ja ću' i veruj mi pomaže to.Matura mi je najbolje veče na svetu,i pamtiću je zauvek!Ja sam ove godine upisala željenu školu,pa polazim u srednju,i veruj mi hvata me neka trema,jer bih sve dala da mogu ponoviti osmi razred,nedostajaće mi odeljenje! ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Ja se uopšte ne plasim nove školske godin. Potpuno sam opuštena po tom pitanju. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikniovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh,baš si pametnih stvari ovdje rekla.Bez straha za školu,sve je to normalno,ljudi se školuju po 15-16 godina pa možemo i mi.Uvijek ima uspona i padova to definitivno.Divan post!

    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post!Super si ovo napisala!Slažem se sa tobom.Ja krećem u 6 razred osnovne škole. ♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja ove godine krećem u 2. srednje i nije me toliko strah jer su svi rekli da je 1. najteži.
    Iz iskustva ti kažem da će ti 8. razred najbrže proći i bit će najbolji. Zato zaboravi sve svađe, ako si s nekim i uživaj. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši