utorak, 30. kolovoza 2016.

August favorites | 2016



August prošao - septemabar došao. S tim ide i post o favoritima augusta; jednog od mojih dražih mjeseci.
Nema puno proizvoda, jer nisam nešto kupovala u augustu, ali opet - ima ih.



Prva stvar je ovaj dezić. Dobila sam na poklon na kraju jula, ali sam svrstala u august jer nisam koristila u julu. Mnogo dobro miriše, i miris se i nakon par sati osjeti na koži što mi se sviđa. Imala sam ovakav i parfem, ali sam potrošila. Tako da sada imam dezić.



Druga stvar je ova sjena za oči. Moram priznati, ne volim baš nešto plavu sjenu, ali ova mi se sviđa. Dobro je pigmentirana, i eto dobra je.



Sljedeća stvar je ovaj parfem, ne miriše baš dobro ali ima nako lijep miris. I sviđa mi se.



Zadnja stvar je ovaj sapun. Njim se umivam i mnogo je dobar, od sad ću uvijek ovaj koristiti za umivanje.



I to bi bilo to, post je malo kratak ali šta ću? Sutra izlazi "DIY Planner" :)
Voli vas vaša,










Broj komentara: 17:

  1. Jako mi se sviđa dezić koji si kupila. Jedva čekam tvoj sutrašnji DIY. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga ja obozavam ovakve postove, i bas sam uzivala citajuci. Osim Dove sapuna, nisam imala prilike da probam ni jedan od drugih proizvoda ali verujem da su zaista kvalitetni. Dobro si nam prezentovala iste. Sve u svemu, jako zanimljiv post, pratim te.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ništa od ovih stvari nisam probala,senka se cini kao da je odlična.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post!Senka mi se bas dopada,nijanse su bas lepe.probala sam samo Dove sapun i odlican je!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. amazing *-*
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Favoriti su divni!:)Super post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Favoriti su sjanin.Super post.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda ali izgledaju zanimljivo, super post! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši