utorak, 9. kolovoza 2016.

10 omiljenih stvari iz ormara #2




Pozdrav svima, prvo želim se zahvaliti na predivnim komentarima što mi ostavljate i na 80+ čitaoca stvarno mi mnogoo znači, uskoro će rođendan bloga i aBd da dođemo i do 100 čitaoca. Volim vas! Eh, sinoć sanjam da sam na kiši i da sam ponjela neku svesku i da pišem ideje za postove. Jedna od ideja je bila jedan post za Back to school i stvarno m ise ideja svidjela, ali kada sam ustala zaboravila sam ju tako da danas pišem nešto drugo što mi je došlo napamet u javi a ne u snu. Prošle godine sam pravila ovakav post, ali za godinu dana svi kupimo tonu novih stvari tako da opet pišem ovaj post. Htjela sam ga kroz outfit post, ali drugarica nije imala vremena da me slika, tako da ću ga ja sada slikati onako. Nadam se da će vam se svidjeti.



Prva stvar je ova majica. Gore gdje su te kao šire bretele je čipka, bijela je i lagana. Jako dobra za ljeto, sviđa mi se jer je baš ono lagana i kao da je nemate kada je obučete.


Druga stvar je ova malo kraća majica na bretele. Obukla sam je par puta i fina mi je. Nije loša.


Treća stvar je ova zelena majica. Jedina stvar koja mi smeta kod ovemajice jeste materijal, kada je obučete i prođe malo vremena odma se oznojite jer je takav materijal i to mi smeta. Malo je vruće u njoj, ali je slatka.


Četvrta stvar je ova slatka žuta majičica sa smajlijem. Jako mi je sladak ovaj smajli i baš mi je draga majica ja mislim da je ovo jedina žuta majica koju imam, nemam baš puno žutih stvari.


Peta majica je ova, meni je stvarno draga malo više je otvoreno ovo kroz šta se provlače ruke, rukavi kako već. Ja mislim da sam nju najviše nosila tokom ljeta i baš mi se sviđa.




Šesta stvar je ova kao vesta, šta je već. Na slici izgleda ružno ali je uživo mnogo ljepša. Sviđa mi se što je ovo ovavko kada je obučete vidi vam se koža kao što možete vidjeti na slici.


Sedma stvar je ova košuljica karirana. Mnogo mi se sviđa, imam samo ovu košuljicu a da je kimono i baš mi se sviđa jako dobro ide uz farmerice. Šteta što je u školu ne mogu oblačiti.



Osma stvar su ove duboke hlače. Malo ružno sam ih uslikala ali kada se obuku mnogo su lijepe, zamjerka im je što nisu baš udobne i nemaju džepova a to mrzim kod hlača.


Deveta stvar su ove kao šarvale, široke helanke šta su već ne znam ni ja. Jako su tanke i odlične za ljeto. Pri kraju imaju lastiku tako da nisu široke na kraju što mi se isto sviđa. Mnogo su udobne i print im je odličan.


Deseta stvar je ovaj kao prozirni bolero. Obukla sam ga dvaputa i baš mi je sladak. Samo malo je upet oko ruku i to mi se ne sviđa.





I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se sviđa. 
Voli vas vaša,












Broj komentara: 26:

  1. Sve stvarcice su lepe, najvise mi se dopada ova siva majica. Super post :)

    Smoothieglam.blogspot.com pogledaj i komentarisi, uclani se ako ti se svidi, pocinjem da pisem postove svakoga dana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post, najviše mi se sviđa druga majica. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, najviše mi se dopada košuljiva i šalvare. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post,draga! Najvise mi se svida onaj tamnoplavi top :)
    Ako zelis da se zapratimo,javi :)
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Baš mi se sviđa košulja :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš su lijepi odijevni komadi, super post!

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! ♥ Sve stvari su divne! ♥ Drago mi je što ti se čak i u snu javljaju ideje ♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥
    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post. Najviše mi se sviđa providni bolero. I meni se u snu javljaju ideje, ali ja ih ujutru nekako zapamtim.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com -Novi post, molim te poseti ga.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve stvari su predivne i savrsene i nije ni cudo sto su ti bas one omiljene :) Meni je najsladja ona majica sa smajlicem, stvarno sam se zaljubila u nju haha :D

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi dear! nice selection.. I follow you back #83 as "Giada Scano".
    Have a nice day!!! Kisses

    OdgovoriIzbriši
  11. kosuljica je preljepa
    odlican post

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post! Najviše mi se sviđa ova košuljica i traperice. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve su stvari baš lijepe, košulja mi se mnogo sviđa jer ja obožavam košulje i ovaj bolero mi je isto prelijep.
    -Sara

    OdgovoriIzbriši
  14. Imas lepu odecu.Super post.
    odlicna si

    pogledaj moj blog http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši