petak, 8. srpnja 2016.

What to do on a lazy day - Šta raditi na dosadnom danu?

 Pozdrav svima! Novi dan, novi post. Eh, pa danas sam odlučila da vam pišem o tome kada imate neki dosadan slobodan ljetni dan. Ne znate šta da radite? Pa malo poslušajte moje savjeta, pa možda nešto nađete za sebe. Pa da krenemo.

#1 Stvar - DRUŽENJE

Naravno, tokom ljeta su svi slobodni i niko nema onu čuvenu rečenicu ' Moram da učim ' , tako da pozovite nekog vani, otiđite na sok, prošetajte, ili ako živite blizu mora otiđite na plažu.








#2 Stvar - GLEDAJTE SERIJE/FILMOVE

Pa sad, ako niste za neki društveni život, što ne valja, ili nemate prijatelje, ili je kišovit dan, družite se malo sa svojim kompjuterom/laptopom i gledajte filmove ili serije. Ja to volim, i znam nekad provesti čitav dan gledajući serije. Trenutno gledam Kiralik ask / Iznajmljena ljubav, serija je meni vrh. Tako da.. ko želi neka pogleda.







#3 Stvar - SLUŠAJTE MUZIKU

Nešto što naprosto uvijek volim jeste, slušanje muzike. I kada sam tužna i kada sam sretna, muzika uvijek dobro dođe. Stvarno, pustite muziku i uživajte, plešite, radite neke gluposti, jednostavno.







#4 Stvar - OTVORITE BLOG, ILI YOUTUBE KANAL

Ljeto je savršeno vrijeme kada možete sapočeti nešto novo u svom životu, može to biti blog, youtube kanal ili nešto treće što se vama sviđa. Ja sam blog otvorila prošle godine nekad u augustu, i preko zime i proljeća, nažalost, nisam pisala, nisam nalazila vremena ili jednostavno bilo mi mrsko. I sada opet kada je ljeto krenulo, krenula sam opet i pisati. Neko vrijeme se dvoumim da li da otvorim yt, ali ne znam nisam još sigurna, ima vremena. 







#5 Stvar - IMAJTE SPA DAN, POSVETITE SE SAMO SEBI

Ja mislim da je ovo najbolja stvar tokom ljeta i tokom dosadnih dana, meni se stvarno sviđa kada takvo nešto radim, mnogo je opuštajuće i prija vama. Malo se opustite od stalnog stresa, što da ne? 






#6 Stvar - ČITAJTE KNJIGE

Eh, taman sam stavila tu 5.-u stvar kao poslijednju, i napisala onaj završni dio, kad mi naumpade još jedna odlična stvar a to je čitanje knjiga. Naravno, vi ako to ne volite, ne morate, čitajte neki magazin ili nešto što vi volite. Ali, ja volim čitati i tako obično provodim moje slobodno vrijeme, pored pisanja na blogu i gledanja serija, to je moj hobi. Mnogo volim da čitam, tako da napišite mi dole u komentar ko još voli da čita, i koja je zadnja knjiga koju ste pročitali? Ako vas ima. 







I da, to bi sada bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio, ako jeste ostavite mi dole komentar, i pridružite se mome blogu, ako već niste. Pozdrav, vidimo se u sljedećem postu - tj. sutra. :)









24 komentara:

  1. Odlične ideje i post. Imaš presladak blog.♥

    27# http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post i blog. Samo tako nastavi. I super ideje isto.
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne ideje❤ Sviđa mi se kako pišeš❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične ideje za ubijanje dosade tokom leta. ☺❤❤ Uglavnom njih praktikujem. ❤ <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post<3
    A i blog,uclanila sam se<3

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post i super ideje ;) Slazem se za otvaranje bloga ili youtube kanala jer tako sam i ja otvorila blog i ljeto mi je bilo puno zabavnije ☺

    kreativanblog.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post i super ideje ;) Slazem se za otvaranje bloga ili youtube kanala jer tako sam i ja otvorila blog i ljeto mi je bilo puno zabavnije ☺

    kreativanblog.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
  8. Svidja mi se post i posto je ljeto a nemam bas nekih obaveza, otvorila sam svoj blog. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Definitivno citanje je moj svakodnevni izbor hahaha.

    Inace bas mi se svidja tvoj blog, pogotovo ovakav izgled. Pozadina je savrsena. *-* Odmah sam se uclanila naravno, pa bi znacilo da posetis moj blog i takodje se uclanis. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
  11. Post je super. I ja isto mnogo volim da citam, a poslednja knjiga koju sam procitala je Gijom Muso "Zato sto te volim". Takodje, radim dosta i od ovih ostalih stvari. :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, pa ako zelis pogledaj i ti moj i uclani se ako ti se dopadne. :)

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti.
      cula sam da je dobra knjiga.
      uclanit cu se rado.

      Izbriši
  12. Draga, zapratila sam te <3

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Mislim da je blog najbolji za pobjediti dosadu na ljetnim praznicima :)
    p.s. svida mi se pozadina tvoga bloga. MOREEEEE :)
    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši