srijeda, 20. srpnja 2016.

#Svijet bloggera - Kako početi pisati?

  Helo lijepi moji, kao što možete primjetitiotvorila sam neki novi serijal pod nazivom ' Svijet bloggera '. Prvi post u ovome serijalu će biti 'Kako početi pisati?' Da vam kažem nisam ni ja neki iskusni blogger, ali eto znam ponešto za nekih mijesec dana će biti 1 godina mog blogga. Jeste da preko zime nisam pisala, ali eto šta je tu je.
Mnogo cura bi želilo da piše, ali strah ih je otvoriti blog. Pa kada ga i otvore napišu par postova i odustanu. Gledaju popularne blogove i požele da je to njihov. A odustanu odmah 2-3 sedimicu pisanja, ni ne pokušaju da se trude i da dadnu sve što mogu da taj blog bude uspješan. Nisu Anja, Iva i ostale popularnije blogerke samo sjele i došlo im odma toliki broj čitaoca. Trudile su se i uspjele.
Ako i ti želiš da uspiješ moraš se truditi koliko možeš.


Eh ovako, mnoge cure kao što sam već rekla nemaju dovoljno hrabrosti da počnu nešto na internetu, ili blogger ili youtuber. Bilošto što žele nemaju dovoljno hrabrosti, trebate se opustiti i pisati, pišite kako znate kome se sviđa - sviđa. Kasnije će se i pisanje popraviti, a i čitaoci će vremenom doći.
Jedan od najpopularnijih načina reklamiranja je da pratite ostale bloggere i ostavljate svoj link bloga, nekima to vadi živce ali morate se malo reklamirati da ljudi čuju za vaš blog. Ja nemam ništa protiv toga, ili ono follow4follow i to je odlično.
Drugi način je kad vas neko pita za collab ili vi njega, cura koja je uradila sa vama collab će ostaviti link vašeg bloga i ljudi koji nju prate će možda pogledati tvoj blog, svidjet će im se i učlaniti će se.
Što se tiče izgleda bloga, blog neće bit parekselans ćim ga napravite. Morate se malo i oko izgleda potrudit, kucat na youtubu sve to da nađete kako da napravite nešto ili možete sami istraživati po blogu i nešto skontati. Vremenom će te sve bolje upoznavati blog i izgled će vam biti sve ljepši i ljepši.


Kada dođete do te faze da hejteri neki komentarišu tvoj blog, ignorišite ih. Ponašajte se kao da to ne primjećujete. Ja hvala Bogu nemam još hejtera, što ne  znači da ih neće biti u daljem radu. Ali, uvijek imaju ljudi koji vas vole i poštuju vaš rad i trud. Tako da, za hejtere ne marite toga će uvijek bit tih maloumnika. Nemojte da vas to dira i da primate k srcu.

Nadam se da sam vam pomogla što se tiče ovog posta, drago mi je kada vidim da se svakim danom pridružuje još bloggera ovdje. Tako da, samo nastavite blog ne grize, pomaže.. 
Ako želite u komentare mi ostavljajte prijedloge za još nekih postova što se tiče ovog serijala. Pozdrav to sljedećeg posta, volim vas! 





Broj komentara: 13:

  1. Odličan post, mislim da će mnogima pomoći! :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam se pre oko tri nedelje pridružila sveti blogovanja. Baš u svom poslednjem postu sam pisala o razlozima zbog kojih sam to uradila. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, dobri saveti! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam se isto bas nedavno pridruzila blogu i znam da sam dosta dugo razmisljala da li da ga otvorim ili ne. U sljedecem postu bi mogla mozda pisati o uredivanju bloga ili tako nesto. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Post je super. Za sledeći post iz rubrike možeš pisati 'Kako dobiti inspiraciju za blog-post' ili 'Kako napraviti izgled bloga' ili 'Kako postaviti template na svoj post'

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Nova rubrika mi se mnogo dopada, jako je originalna i mislim da će svima biti zanimljiva za čitanje. ☺ I prva tema je odlična. Sigurna sam sa si pomogla nekim devojkama koje još nisu otvorile ili imaju manji blog. ❤ Što se tiče sledeće teme za ovu rubriku, možda "Kako biti originalan u blogovanju?" ili slično. :D ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, baš si lijepo sve napisala! :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicni savjeti. Mislim da svatko tko ima zelju da pise, jednostavno napravi blog. >Citajuci i gledajuci druge blogove, izgld bloga ce se mijenjati na bolje, a i sam tekst :)
    Znam po sebi, prije sam imala obican dizajn, onaj predlozeni, a sada je on vec drugaciji. Ne kazem da je najljepsi, ali meni je super :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši