subota, 9. srpnja 2016.

Stvari sa kojima sam opsjednuta u zadnje vrijeme





Zdravo ljudi! Kao što možete da vidite, danas je tema posta 'Stvari sa kojima sam opsjednuta u zadnje vrijeme'. Eh, ovdje ima 5 stvari, i sada ću ja preko njih sve preći posebno. Pa da počnemo..

#1 Stvar - DOVE SAPUN

Ovaj sapun sam kupila, pa prije nekih mjesec dana, i služi mi da se umivam sa njim. Mnogo je lijep i miruše odlično. Sve preporuke. 


#2 Stvar - ZA SKIDANJE DLAČICA

Ovo je neko čudo, za koje ja iskreno ne znam kako se zove. Ali izgleda ovako, i funkcioniše tako što pređete sa ovim preko neke odjeće i pokupi vam sve dlačice sa vaše odjeće. Mnogo je korisno, a najćešće za crnu odjeću. Kada završite samo ga saperete i opet možete koristiti.



#3 Stvar - ESSENCE METAL GLAM EYESHADOW 

Znači, ova sjena je odlična, sjajna je smeđe boje, i jako je lijepa na očima. I pigmentacija joj je super, mnogo mi se sviđa.


#4 Stvar - STAKLENO PRIJESTOLJE - KNJIGA

I ovo je, može se reći, omiljena stvar ovdje, a to je ova knjiga. Knjiga je odlična. Radi se o curi koja je ubica, i na zadatku je. I šta sve ne, i u nju se zaljubi kapetan i princ. Došla sam do 103. stranice, i ko voli knjige, preporučujem mu ovu knjigu.



#5 Stvar - SLEEK PALETA

Ova paleta mi se jako sviđa, kao što možete vidjeti u nude bojama je. Imam dvije ovakve, samo što je jedna u onim bojama jakim plavim, i tako tim. A ja te boje baš i ne volim, više volim nude boje. Tako da je non stop koristim, i za školu jer je nude i ne primjeti se toliko.




I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se sviđa ovaj post. Pridružite se mom blogu, ako već niste, još malo i ima nas 50, nije neki veliki broj, ali meni mnoooogo znači. Tako da, čujemo se do sljedećeg posta,
pozdrav. :)









Broj komentara: 14:

  1. Odlicno napisano.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo napisan post. Knjiga mi zvuči/izgleda zanimljivo. ♥

    101# https://positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, imam i ja sličan na svom blogu :D Jako mi se sviđa pozadina ;) 50. sam član na tvom blogu :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo za "skidanje dlacica" imam i ja i zaista pomaze, kad eto negde zuris. :)\

    Na mom blogu je novi post o samopouzdanju pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Gdje si kupila ono za skidanje dlacica? Meni je to isto potrebno a nigdje nisam vidjela to hah.

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/20-pitanja-tag.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tetka mi je kupila, ne znam gdje je ona to našla.

      Izbriši
  6. Super post,čestitamti na 50čitalaca ;)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna mi je ova paleta !
    Dove sapuni su mi dragi, ali ne znam bas kakvi su za umivanje, znam da imaju i neke posebne za to, ako se ne varam :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši