utorak, 12. srpnja 2016.

Šta ja mislim o balkanskim trendovima | 2016





Iii, pozdrav svima. Današnji post je o balksanskim trendovima, šta ja mislim o njima. Izvadila sam neke najpopularnije trendove, i pričat ću o njima, pa da krenemo.

#1 Trend - PODERANE HLAČE NA KOLJENU

Eh, kao prvi trend uzela sam ove hlače poderane na koljenu, pa meni se takve hlače sviđaju, imam jedne i odlične su. Meni su mnogo lijepe, mada je to mojoj porodici bezveze, ali meni se sviđaju. I danas, maltene pa svaka djevojka ima takve hlače. Nemam nikakvu zamjerku. Ocjena 10.




#2 Trend - FRANCUSKE PLETENICE

Pa, meni su te pletenice prelijepe, neki ih zovu francuske, neki Kim Kardashian pletenice. Kako želite, ja ih nikad nisam plela, ni dok sam imala dugu kosu, a kamoli sad i da hoću sa kratkom ne mogu, ali su mi odlične i volim kada ih vidim na nekome. Isto, svaka druga djevojka ih ima. Ocjena 10



#3 Trend - CHOKER OGRLICE

Pa fine su mi, samo što pojedine osobe bukvalno, to uz sve nose. Uz sve, znam par osoba nosile su to par mjeseci, uz sve nisu nikad skidale. Meni se tako ne sviđa, meni te ogrlice idu samo uz neki par odjeće, i ponekad da to staviš i to je oke, a ne da ih ne skidaš, to mi je glupo malo. Ali, slatke su. Ocjena 9. 


#4 Trend - ADIDAS SUPERSTAR PATIKE

Pa, meni su ove patike super. Znam samo jednu osobu ovdje kod nas u školi i u ''gradu'' da ih nosi, ali viđam po internetu na tone njih. Želila bih da ih imam, mnoooogo su mi slatke, i idu uz sve. Ocjena 10


#5 Trend - KARIRANE KOŠULJE

Sljedeći trend, zapravo i zadnji, su karirane košulje. Najćešće su to crveno-crne. I bukvalno ima ih svaka druga osoba, neki vežu oko struka, što je meni 100 puta ljepše nego kad se onako obuku. Imam i ja jednu kariranu košulju i svaki drugi dan sam je vezala oko struka. Bila sam opsjednuta tim trendom. Ocjena 10.


I to bi bilo to, ljudi moji, za ovaj post. Nadam se da vam se svidio, meni se iskreno sviđa ova tema. Jooš malo pa nas je 60, jeeej. Hvala vam mnogo, znači mi, jer volim ovaj blog.










Broj komentara: 20:

  1. Odličan post,imam Adidas superstar patike i obozavam ih!♥
    My opinion

    OdgovoriIzbriši
  2. Od ovih balkanskih trendova, najviše mi se svidja karirana košulja.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram da te pohvalim, jer sam primjetila da svaki dan ubacuješ novi post. Sjajan post kao i uvijek!♥

    NOVI POST -> positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa hvala ti, trudim se da tokom ljeta objavljujem svaki dan. :)

      Izbriši
  4. Odličan post, najmanje od ovog volim choker ogrlice, a sve ostalo mi je baš slatko. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu ni u mom stilu baš te ogrlice. Hvala ti.

      Izbriši
  5. Ja donekle volim sve obe trendove u smislu da bih volela na neki način da ih uključim u svoj stil, ali trendove inače ne podnosim jer to znači da će svi na ulici izgledati isto. :S

    Učlanila sam se na tvoj blog, ako želiš uzvrati. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo isto mišljenje, ja više volim nešto obući kada ispadne iz trenda.
      Naravno.

      Izbriši
  6. Posto ja bas i ne volim pratiti te trendove i nositi sve kao i ostali, jedino od ovoga bih voljela imati one hlace poderane na koljenu i njih za sada i imam u planu kupiti. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne volim ni ja uvijek nositi što i ostali nose.
      Odličan izbor.

      Izbriši
  7. Divan post,bas mi se dopada post 😊☺!Imam i isptobala sam sve sam choker ogrlice ali i to mi je na slatko 😊☺!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni su te traperice sasvim k, takve su se i prije nosile, samo su sada popularnije. Pletenice su lijepe, ali iskreno ne stoje svakome. Tenisice su mi top. A ogrlice kako za koga :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan blog jako nam se sviđa
    dobra tema za blog
    zelis follow-follow reci mi u zadnjem postu da ti uzvratim ☺♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim sve ove trendove, ali mi je malo glupo to što svi danas nose isto i furaju se na iste trendove i nitko više nije svoj. :/

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši