petak, 15. srpnja 2016.

Sleepover ideas - Collab with Pink Is My Soul



I, pozdrav svima. Današnji post je collab post sa Anom sa bloga 'Pink Is My Soul'  - pogledajte njezin blog, ako niste.
 Eh, tema posta je 'Sleeover ideas', mnogo nas dok je ljeto pozove svoje prijateljice na sleepover i ne zna šta da radi, i sama sam bila u toj situaciji sto puta. Premišljamo se šta ćemo raditi i onda nm čitava noć prođe onako za mobitelima bezveze. Pa, ako planirate neki sleepover, pogledajte ovaj post i možda nešto interesantno nađete što nikad prije niste radile.  Pa da krenemo.


#1 Ideja - PILLOW FIGHT

Pa, ako hoćete možete imati pillow fight, ja i prijateljica često to radimo. Ako vam ispadne iz jastuka ono čudo, obavezno počistite. To je meni mnogo interesantno, malo i skaćete po krevetu, glumite djecu, što da ne? 



#2 Ideja - JEDITE

Mislim, da je ovo većini najdraže. Hahah, pa malo uzmite hrane što da ne, ako želite možete se i igrat u kuhinji da vi sebi nešto spremite, što je zanimljivije, ili jednostavno nešto sebi kupiti. 


#3 Ideja - PJEVAJTE PLEŠITE, KARAOKE

Ako znate pjevati, ali i ako ne znate organizujte sebi karaoke. Malo se glupirajte, neće vas niko čuti, tako da to je veoma interesantno možete i to da radite.



#4 Ideja - TRAČAJTE

Ono što radi svaka cura? Trača. Mislim jeste da to tračanje nije dobro, ali priznajte, svi to radimo. Ili jednostavno pričajte o nečemu, najćešće su ti momci, naravno. Ili možete i zvati svoje simpatije kao slučajno, to smo ja i prijateljica radile u 3 ujutro smo ga zvale. Zabavno je.


#5 Ideja - GLEDAJTE FILMOVE/SERIJE

Ono što vjerovatno svako radi, gleda filmove ili serije. Nađete neki film, a ako ne znate koji pogledajte moj post o filmovima OVDJE ako niste. 



#6 Ideja - GLUPIRAJTE SE

I zadnja ideja je nešto što svi svakodnevno radimo sa prijateljima - glupiramo se. Malo se glupirajte, nije to ništa loše, ne šteti. Hahah.



I to bi bilo to što se tiče ovoga posta, ako vam se svidio, komentarišite i ako već niste, pridružite se mom blogu HVALA VAM PUNO NA 60+ PRATITELJA NIJE PUNO, ALI MNOGO ZNAČI!  
I da, čujemo se u sljedećem postu, do tada, pozdrav. :)


*inače nemam pojma ko su ovi likovi, izgledali su mi slatko, pa sam ih stavila tu*















23 komentara:

  1. Sjajna ideja za post, i super saveti. Ja se sa svojim drugaricama uglavnom celo veče glupiram i smejem bez razloga. :')

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post. Prije je uvijek kod mene sleepover prosao samo na mobitelu jer nismo imale nikakvu ideju medutim sad uvijek najvise jedemo i glupiramo se haha. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Tračanje, jedenje I gledanje filmova - uvijek najbolje :D
    Jako dobar blog!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥

    kreativanblog.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow. Super post. Mislim da su ideje stvarno super i da će pomoći mnogim devojkama kad prave žurke.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični savjeti. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post i super saveti draga! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. OMG,prvo sto sam primjetila je ovaj tvoj SAVRSENI dizajn! Jako mi se svida,i tako donosi ugodaj ljetaa :D Super je! Sto se tice posta,jako mi se svida sto si napisala ideje za sleepover jer cesto zna ponestati ideja pa je onda ovo vrlo korisno!
    Ako zelis mozemo se medusobno zapratiti,samo mi javi :)
    Novi post---> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi se svodjaju tvoji postovi
    Pogledaj moj blog ako želiš😙
    http://unasfashionblog.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Dizajn ti je odličan😍😘😍😘post pogotovo
    Ako želiš možeš i mene sljedit ovdje:
    https://plus.google.com/116816841990469767464

    OdgovoriIzbriši
  10. Dizajn ti je odličan😍😘😍😘post pogotovo
    Ako želiš možeš i mene sljedit ovdje:
    https://plus.google.com/116816841990469767464

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlicna ideja za post. Mislim da ce mnogima biti od pomoci :)
    Tvoja pozadina zove na more haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Cool! Great ideas!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši