ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

Q&A | 2016




Pozdrav svima, prije par dana sam vam rekla da mi postavljate neka pitanja. Pa sam odlučila danas da odgovorim Pa da krenemo

  • Koji si horoskopski znak ? Lav
  • Na čijoj si strani ? Kim ili Taylor ? Taylor
  • Poslednji film koji si gledala u bioskopu? Nisam nikada bila u bioskopu, čudno, ali eto.
  • Poslednja pesma koju si slušala? Hypnotic.
  • Omiljena knjiga? Za sada mi je omiljena 'Suze', dok ne pročitam bolju.
  • Omiljeno englesko ime? Zoella.
  • Koja pesma ti je bila omiljena u ovo vreme pre godinu dana? Šaban Šaulić - Danima te čekam
  • Koliko dugo vodiš blog? Pa sada će godina dana i jako sam zadovoljna.
  • Najbolji post koji si napisala? Pa po meni bi to bio ' Room tour ' i ' Njega duge kose '.
  • Kojom bi ocenom od 1 do 10 ocenila blog? Pa ne znam, nije na meni da ocjenjujem ali jako sam zadovoljna.
  • Omiljena boja? Crna i plava.



 To bi bilo to za ovaj post, želim da vam kažem da sutra neće biti posta, jer idem kod drugarice, rođendan joj je i bit ću čitav dan kod nje tako da posta neće biti, također neće biti ni 29. 7. tada je meni rođendan.  I tako, pozdrav do sljedećeg posta. 






Broj komentara: 19:

  1. Super post. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si odgovorila na pitanja 😁.I ja sam lav hehe 😁✌❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Koja pozadina *-*
    Prelijepa je! OCjenila bih tvoj blog sa 10!

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post! Ja tvoj blog ocjenjujem sa 10+, bravo! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Dosta zanimljiva pitanja, zaista...
    I ja sam na strani Taylor! ♡

    kreativanblog.blogspot.com

    ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! ♥♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post draga! :) Pitanja su bil vrlo kreativna i saznali smo nešto novo o tebi. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Odgovori su divni.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post draga <3
    Ako zeliš posjeti moj blog puno bi mi znacilo http://teendiarybalkan.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši