srijeda, 13. srpnja 2016.

Potrošeni proizvodi | 2016





Pozdrav svima, današnja tema posta su potrošeni proizvodi. Šta sam to ja potrošila, šta mi se sviđa, a šta ne? Hajde da vidimo!

#1 Stvar - SOLEA BABY KREMA

Eh, ovako, ova krema je meni odlična. Jedino mi ona odgovara, nju stavljam na lice. Kada imam neke akne, bobuljice ili nešto slično ili mi koža bude ružna od vjetra, namažem i bude super. Krema mi se mnogo sviđa i meni odlično odgovara, naravno nema svako isti tip kože nekom ne odgovara. Moja ocjena 10.


#2 Stvar - LA RIVE DEZIĆ

Pa ovaj dezić, meni odlično miriše, dobila sam ga od prijateljice. I miris mu drži nekih, 4-5 sati, miris je odličan, sviđa mi se. Ocjena 10.


#3 Stvar - SANSIRO PARFEM

Pa ovaj parfem, ima meni fin miris, ali nije baš nešto posebno. Stavljala sam ga, ali ne baš često. A i pakiranje mu je jako malo i slatko. Ocjena 9.


#4 Stvar - MLIJEKO ZA TIJELO

Mlijeko za tijelo je užasno. Ne znam zašto, ali mnogo je rijetko a ni miris nije nešto Bog zna šta, par puta sam ga stavila, i ne sviđa mi se i vrijeme je da ga bacim. Ocjena 4.


#5 Stvar - GEL ZA TUŠIRANJE

Ovaj gel za tuširanje je meni odličan, znači odličan. Miriše predivno, veliko je pakovanje svi plusevi. Ima još malo  njemu i mnogo mi je žao što mu je došao kraj. Odličan je. Ocjena, naravno, 10.




I to bi bilo to, za ovaj post. Nadam se da vam se dopao, čujemo se u sljedećem postu. Pusa. :)













Broj komentara: 26:

  1. Odlican post i jos nisam niti jednu stvar od ovih isprobala. Nekako bih najvise zeljela onaj dezodorans jer mi izgleda dosta kvalitetno. :)

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post kao i uvijek. Nisam ništa od ovih proizvoda koristila, ali bih voljela.♥

    NOVI POST -> https://positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan i predivan post. Nisam imala nijedan proizvod.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post.
    Nisam isprobala ove proizvode, ali vjerovatno hocu neke ;-)
    Novi post -------->>>> janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni jedan proizvod nisam probala, cine se zanimljivi
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! Nisam koristila nijedan od ovih proizvoda, ali mi dezedorans izgleda dosta dobro. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni se Dahlia mleka za telu ne dopadaju nešto. Solea kremu sam ranije dosta koristila, ali se ne sećam zašto sam je zapustila. Hvala na podsećanju!☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je post i sami proizvodi. Sada me privukla ova krema s početka. Gdje si kupila?

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala.
      ima je kod nas u svakoj posluzi. :)

      Izbriši
  9. Divan post :) Solea krema je odlicna

    Charming Coco ♡ blog

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post! :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post!Blog ti je preedivan,novi sam clan,uzvrati ako zelis puno mi znaci!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši