utorak, 19. srpnja 2016.

Pjesme i serije kojima sam opsjednuta u zadnje vrijeme

I pozdrav svima, ljudi moji, jučer, opet, nije bilo posta. Pa.. iz istog razloga kao i prošli put. Našla sam jučer neku predobru seriju, tako da nisam našla vremena za pisanje. Tako da sam danas odlučila da malo pišem o tim serijama i nekim pjesmama sa kojima sam opsjednuta. Pa da krenemo, da vidite šta ja to uvijek slušam i gledam.


Prva pjesma je od Nataše Bekvalac. Malo joj je čudno prezime, uvijek mi je bilo, hahaha. Ja inače sve slušam u to ćete se sada uvjeriti. 
Ako niste, pjesmu možete poslušati OVDJE. Radi se o pjesmi Ludilo.

Druga pjesma je turska, ako neko razumije turski, i inače sluša pjesme a ovu nije neka posluša. OVDJE. Radi se o pjesmi iz serije koju sam ja prije gledala, i nedavno sam ju završila. Serija mi je odlična. O njoj ću pričati kasnije.

Treća pjesma je isto turska. haha, znam opsjednuta sam turskim pjesmama i serijama, ali šta ću ja kad su, makar meni, predobre. Muzika je isto iz jedne serije koju sam podavno gledala, tako da ću vam i o njoj pričati. Pjesmu možete poslušati  OVDJE, iz ove serije ima još jedna pjesma a nju isto možete poslušati, ako vas interesuje OVDJE.

Četvrta pjesma je isto turska, OBEĆAVAM ZADNJA KOJA JE TURSKA, ona je isto iz jedne serije, serija me je stvarno oduševila i plašim se reći da je najbolja od svih ovih što sam gledala, ali ne znam eto. Pa ako vas zanima poslušajte je OVDJE.

Peta pjesma je engleska, za divno čudo. Ali, lijepa mi je. Slušam je često, tako da ako želite poslušajte je OVDJE


I to bi bilo to što se tiče pjesama, sada prelazimo na serije.



Prva serija je Hitna ljubav. Serija je turska, kao i sve ostale, ako ko ne voli turske serije neka ni ne čita.
Radi se o jednoj slatkoj curi koja se tek doselila u zgradu, nespretna je inače baš kao i ja, i probudila je tako što je lupala tokom useljavanja, jednog hot dečka, i tako su se upoznali. On je nju zvao noćna mora, i taman kada je pomislio da će je viđati samo u zgradi i to rijetko, ona ga na njegovom poslu polije kafom i tako sazna da mu je ona nova asistentica. Inače rade u bolnici i tako se dešavaju razne stvari među njima, meni je serija odlična. Ako želite pogledajte.


Druga serija je Miris jagoda. Serija mi je jako slatka, i stvarno sam je mnogo zavolila, haha malo ludo. Ali, eto upoznajte mene i jako sam bila tužna kada je došao kraj. Naime, radi se o jednoj djevojci koja je siromašna i radi u slastičarnoj, i jednom prilikom njoj šef da jednu tortu da odnese na neku adresu, ali dok je prelazila cestu zamalo je nije udarilo auto, ona se prepala i torta joj je spala na glavu, iz auta izlazi jedan jako zgodan dečko, koji je bogat i ne mari za tuđije osjećaje tako da se izderao na nju kao da mu je moglo nešto autu bit ovo ono. A ona je zaljubljena u njegov rođaka, ne znajući da je njegov rođak. I kasnije i taj rođak bude u nju, ali ona više nije u njega. Mnogo zakomplikovana priča i slatka. Ako želite pogledajte.


Treća serija je Iznajmljena ljubav. Radi se o jednoj curi koja je ušla u problem, tačnije njezin brat se zadužio nekim ljudima, a oni su siromašni. I sada, ona nekako mora naći 200.000 lira , ali ne zna kako. Pristaje na ljubavnu igru od 6 mjeseci da natjera jednog od najpoznatijih biznismena da se zaljubi u nju. Ali, kasnije i ona se u njega zaljubi i slično. Serija mi je predobra, koga interesuje neka pogleda.



Eh, četvrta serija se zove Ljubav mog života. Ja sam samo pogledala 3 epizode, jer su samo 3 epizodesa prevodom izašle, tako da moram čekati nastavak. Serija me je na samom početku oduševila. Radi se o djevojci koja je napunila 30 godina ali još nikada nije našla muža, sve njezine prijateljice su se udale ili zaručile jedino je ona ostala sama. Tako da će pokušati na sve načine da zavede svoga šefa. Ne mogu vam dalje ispričati jer ni ja ne znam dalje, hahah. Tako da ko želi neka pogleda.


I da, mislili ste da je ono bila zadnja serija, pa sada Adna čeka mirno nastavak. Ne! Adna ne može biti mirna, tako da je našla jednu seriju da gleda dok ova ne izađe dalje. Pošto je ova već završena, nju ću do kraja odgledati i onda se vratiti na ovu prethodnu, taman dok ja sve epizode ove pregledam od oneće izaći još. Eh, da, ime serije je Draguljareva kći. Sam naziv me odmah privukao Radi se o jednoj  slatkoj djevojci koja se tek preselila sa ocom u Istanbul, nikada prije nije bila u Istanbulu. Malo je demode, pa je svi izazivaju. Ali nebitno to, bitno je da preko puta nje živi onaj glumac iz prve serije što sam vam spominjala. I on je bogat, ovo ono. Uglavnom svašta se dešava, i serija je mnogo interesantna. Ako želite pogledajte.


I da, to bi bilo to. Sve serije su me oduševile, predobre su, i muzika također što sam vam spominjala na početku. Kome se svidjelo nešto slobodno neka pogleda.
 Pozdrav svima do sljedećeg posta,









Broj komentara: 10:

  1. Wow! Super post! Oduševila si me ovim postom, iako ne volim turske serije. Nekako se sve vrti oko jednog događaja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozadina je neverovatna, post takodje :) Jako lepo si ga napisala i slike su bas zanimljive, svaka cast na izboru <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se ovaj post, iako ne gledam ni jednu seriju od ovih :/ Ahaha ali svejedno je super post! Imam i ja slican post na svom blogu pa ako zelis pogledaj :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se ovaj post, iako ne gledam ni jednu seriju od ovih :/ Ahaha ali svejedno je super post! Imam i ja slican post na svom blogu pa ako zelis pogledaj :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post. I ja sam ospednuta pesmom Ludilo. Takodje, obozavam turske pesme, tako da hvala ti na predlozima. Pratim dosta turskih serija,ali ni jednu od ovih jos uvek nisam gledala. :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,ranije sam dosta volela turske serije,sad ih i ne gledam bas cesto!♥
    My opinion

    OdgovoriIzbriši