subota, 23. srpnja 2016.

Novi proizvodi | 2016



Pozdrav svima, današnji post je o novim proizvodima. Sve prvi put probam, tako da možda budem napravila o nekom što mi se baš svidi, možda, neki post kao rezenciju. I da, želim da se izvinem na (ne)kvaliteti slika, tek sam nova u ovom poslu niko nije iz početka imao sve prefionalno.
Pa da krenemo.


Prvi proizvod je oca subrina. Na izgled je odlična, piše za obojanu kosu, ja nemam obojanu kosu ali mi ju je mama negdje uzela pošto u zadnje vrijeme tražim sve živo za kosu da nađem nešto što meni odgovara. Javit ću vam utiske nakon što se potroši. 


Sljedeći proizvod je ovaj gel. On je kao ono mini, za putovanja da može svugdje stat. Miris je fin, tako da, ne znam kakav će biti na tijelu. Vidjet ćemo.


Treća stvar je ovaj dezodorans. Nije bilo dezodoransa kojeg inače uzimam, tako da sam uzela ovaj.. 48h piše, iako ja mislim da traje nekih 2 sata. Pošto je nivea, bjerovatno je dobar.





I zadnja stvar je ova plava sjena. Pošto ja imam zelene oči, tako da mislim da mi i neće baš stajati plava sjena. Neću je baš tako često stavljati.


I to bi bilo to za ovaj put, čujemo se u sljedećem postu. I pozdrav do sljedećeg puta. :)









Broj komentara: 15:

  1. Odličan post! Slike su ispale preivno I kvalitetno! Prvi proizvod izgleda jako zaimljivo, a sjena je baš u cool nijansi *-*

    kreativanblog.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,slike su divne.Imam takav Nivein dezodorans i zaista je odlčan,mislim da će se i tebi svideti ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas je simpaticna ambalaza ovog prvog proizvoda. Moja drugarica takodje ima zelene oci, ali koristi plavu olovku, i fenomenalno izgleda, pa mozes i ti da probas (ona je stavlja kao ajlajner, samo sto ne izvlaci liniju, i u spoljasnji ugao oka). Odlican post. :) <3

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan i divan post. Imam samo Nivea dezodorans!

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, nisam nažalost isprobala ništa od ovih stvari.

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. prvi proizvod mi se cini zanimljiv
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Slike su jako zanimljive :)
    Nisam probala niti jedan ovaj proizvod do sada :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši