nedjelja, 24. srpnja 2016.

Njega duge kose


 Pozdrav svima, današnji post je o dugoj kosi; kako je održavati. I sama sam imala dugu kosu, tako da ponešto znam. Ali, nedavno sam se ošišala jer mi je dojadila. Pa da krenemo.
 Većina žena reći će da nije zadovoljna svojom kosom. Ne budite jedna od njih - njegujte svoju kosu, uložite nešto vremena i  trud će vam se isplatiti.

Duga kosa zahtijeva pažnju, ali vrijedna je truda jer zdrava i sjajna duga kosa ukras je oji pristaje svakoj glavi. Evo, nekoliko dobrih savjeta;


  • Kosu perite od tjemena prema vrhovima. Tokom pranja nikada ne skupljajte svu kosu na vrh glave.
  • Regenerator koncentrirajte na vrhove.
  • Zadnje ispiranje neka bude u hladnoj vodi - osvježavajuće ljeti, a vrijedno muke i zimi.
  • Sušite kosu bez fena kad god možete.
  • Ako upotrijebljavate fen, upotrijebite ga nakratko, potom ostavite kosu da se sama prosuši, a onda opet upotrijebite fen. Ponavljajte ovaj postupak dok vam kosa ne bude posve suha.
  • Prije feniranja kosu umotajte peškirom i držite je tako neko vrijeme
  • Raščešljajte prvo vrhove, a zatim idite prema gore.
  • Povremeno mijenjajte šampone i regeneratore - možda naiđete na neki koji kao da je napravljen za vas.
  • Tokom zime i ljezi upotrebljavajte različite proizvode.
  • Svako ima drugačije tjeme i kosu od ostalih - dakle, nečiji omiljeni šampon i renerator ne moraju za vas biti najbolji izbor. 
  • Učestalije šišanje ispucalih vrhova efektnije je od naglih i većih zahvata
  • Nikada se ne šišajte kod frizerke koja ne voli dugu kosu. Malo čudno, ali eto..
  • U društvu s bebama koje vole potezati kosu, skupite u rep ili punđu.
  • Ako je vjetrovito, sklonite kosu unutar kaputa ili jakne.
  • Ne bojite kosu jakim sredstvima.
  • Ne idite na nagla dijete - mogle bi uzrokovati opadanje kose.
  • Ne budite u društvu pušača.
  • I posljednje; ne brinite, svako ima dana kada mu je kosa "nemoguća"


Češalj ili četka?
Nije svejedno za čime ćeš posegnuti želiš li raščeljati kosu, skinuti prašinu ili napraviti frizuru. Naravno, mnogo toga ovisi i o tome kakvu kosu imaš, dugačku, kratku, gustu, tanku, ravnu ili kovrčavu.

Češalj za raščešljavanje
Za gustu i kovrčavu kosu
Češljevi služe prvenstveno za raščešljavanje kose nakon pranja ili ujutro nakon buđenja. Oni s debljim, široko razmaknutim zupcima namijenjeni su upravo tome. Češljevi s gustim zupcima služe rščešljavanju kratke ravne kose ili za tapiranju pramenova. Kosu treba raščešljati od krajeva, postepeno idući ka korijenu - na taj način se vlasi neće lomiti. Plastični češljevi su boli od metalnih ili drvenih jer ne izbijaju statički elektricitet.
Nakon svakog češljanja, uklonite dlake koje su se zadržale na češlju, a jedanput sedmično češalj operi šamponom za kosu.

Četka za njegu
Četkanje podstiče rast i sjaj!
Četkanje pred spavanje masira vlasište, potiče cirkulaciju i time rast kose, ali, što je najvažnije, uklanja koja se nakupila u toku dana, kao i ostatke gela, laka i slično.
Ukoliko svake večeri prije spavanja četkanju kose poklonite pet minuta, već nakon dvije sedmice kosa će posati sjajnija. Znam da je mnogima mrsko se češljati pred spavanje, ali je to za dobro vaše kose.
 S druge strane, nije dobro niti previše četkati vlasište jer možeš podstaknuti lučenje previše masnoće i pruhtanje.

Četka od prirodnih materijala
Tanka kosa: Najvolje je da za češčjanje upotrebljavate četku s nježnim i savitljivim zupcima ili, još bolje, dlakama koje čuvaju keratin u kosi. Investirajte u dobru četku od prirodnih materijala.
Jaka kosa: uzmite veliku četku, obavezno s jastučićem i dugačkim razmaknutim zupcima koji  su zaobljeni na vrhu. Jastučić pomaže da četkanje bude lakše i ugodnije, a zaobljeni zupci manje oštećuju vlasi. Kad prilikom češljanja naiđete na zamršenu kosu ili čvorčič, nipošto je ne potežite svom silom jer ćete iščupati cijeli pramen.

UPOZORENJE: 
Imajte na umu da je četka za kosu isto što i četkica za zube - ne posuđuje se nikome!




I to bi bilo to, ljudi moji, za ovaj post. Nadam se da sam vam pomogla makar malo. Da ste naučili nešto novo, i vidimo se u sljedećem postu.. :)








Broj komentara: 18:

  1. Odlican post! Hvala sto si podijelila ove savijete sa nama, definitivno cu ih se pridrzavati. ❤

    e-s-wonderland.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma korisni savjeti. Ja nemam tako dugu kosu no namjeravam je pustiti da malo izraste preko ljeta :)
    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post :)x

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, odlični savjeti! :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. predobar post, ja sam pocela praviti masku od kvasca, jedva cekam da vidim hoce li imat kakvog ucinka
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, i ja sam pravila jedno vrijeme masku od koprive, ali mi ne odgovara. :/

      Izbriši
  5. Sviđa mi se ovaj post,jakoo,ja imam jakoo dugu kosu,i ne volim je,za par dana idem kod frizera,ali ovaj post i meni koja već sve znam pomogao!Uvek sam mislila da su drveni punoo bolji,ali prevarila sam se. ☺
    Odlično si napisala,oduševila si me!

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, i ja sam je ošišala jer mi je jako omrzla. hahah.

      Izbriši
  6. Hvala puno draga sto si napisala ovaj post, mnogo ce mi koristiti, zaista. ❤❤ Dala si odlicne savete, nesto sam znala a vecinu ipak ne. :) Pokusavam da pustim svoju kosu koja mi je trenutno skoro do polovine ledja, pa su mi saveti sada neophdni. ❤ :)
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post! Mislim da je ovo najbolji post o njezi kose koji sam ikada procitala!
    Slazem se s ovim sa frizerkom koja ne voli dugu kosu! Onda ona umjesto 1cm skrati 5. Ili te cijelo vrijeme nagovara da skratis kosu i da bi ti dobro stajala kratka kosa. Mrzim takve frizerke haha :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! :) Imala sam dugu kosu i bilo je poprilično teško održavati, tako da su ovo su jako dobri savjetii :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Imala sam jako dugu kosu, i nisam je mogla češljati. Bila je preduga, ruka sa češljem mi nije dolazila do kraja kose i ošišala sam je. Sada mi je skoro opet kao prvo i ovi savetu su mi jako pomogli.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlični saveti! saznala sam mnogo stvari koje nisam znala i verujem da će mi kosa imati novi sjaj već nakon par nedelja.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši