petak, 22. srpnja 2016.

Morning routine - collab with Jana





Pozdrav, današnji post je collab sa Janom, sa bloga Geekly Chic. Pogledajte njezin blog. Riječ je o 'Morning routine' ili ti 'Jutarnja rutina', pa da krenemo.

Pa dok je raspust obično ustajem oko pola 12, jer nemam nikakvih obaveza posebnih. I kada ustanem odmah idem u kupatilo da se umijem, operem zube i slično.





I onda odlazim u kuhinju da sebi napravim doručak. Mama je ovog puta napravila picu, tako da sam nju pojela.


Kada doručkujem odem u sobu i posremim krevet.
Kasnije uđem na blog, možda napišem post, pregledam ostale postove, uđem na youtube, instagram, facebook i slično.



I to bi bilo to za ovaj post. 
EH, DA LI VAM SE SVIĐA NOVI IZGLED BLOGA?      Malo sam promijenila. 
I da, pišite mi, ako želite, u komentare pitanja za Q&A, koji radim možda sutra ili brzo nekada,  pozdrav. :)









Broj komentara: 16:

  1. Novi izgled bloga prosto je presladak.Rutine su nam veooma slične,ustajemo u isti doba hehe 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Rutina nam je slična... samo što ja ne jedem jer volim da se izgladnjujem xD

    Pitanja :

    1) Koji si horoskopski znak ?
    2) Na čijoj si strani ? Kim ili Taylor ?
    3) Da li misliš da je Pokemon Go eksperiment američke vlade ?

    ilordogaming.blogspot.com - novi post , mnogo bi mi značilo ako bi posetila moj blog <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, lijep izgled bloga! :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Imamo gotovo istu rutinu. :D Super post!

    Pitanja za Q&A:

    Poslednji film koji si gledala u bioskopu?
    Poslednja pesma koju si slušala?
    Omiljena knjiga?
    Omiljeno englesko ime?
    Koja pesma ti je bila omiljena u ovo vreme pre godinu dana?

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično si napisala post!
    1.Koliko dugo vodiš blog?
    2.Najbolji post koji si napisala?

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicno si odradila post,obe ste se zaista potrudile <33!
    1.Kojom bi ocenom od 1 do 10 ocenila blog?
    2.Omiljena boja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vec sam rekla, pozadina mi je odlicna, kao i cijeli blog :)
    Rutine su donekle slicne, samo se ja budim dosta ranije :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se izgled, baš je letnji.☺

    Da li imaš neki poseban cilj u životu?
    Da možeš da vratiš vreme i promeniš jednu odluku, koja bi to bila?


    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši