četvrtak, 7. srpnja 2016.

Life hacks - životni trikovi

Zdravo ljudi, znamda me dugo nije bilo, ispričavam se, ali eto ponovo sam tu. Ne znam stvarno, da li me više iko prati i da li će sada ovo iko pročitati, ali nema veze. 


   Danas sam vam odlučila pisati o životnim trikovima iliti, life hacks. Za neke možda već znate, a za neke ne, ja ću se potruditi da vam izložim neke koje se ne ponavljaju kod svake blogerke ili youtuberke. Pa da počnemo.
  

 #1 Life hack

Ne znam da li neko zna za ovaj life hacks, ali eto ako ne zna neka pogleda.
Svima nama je dooosta puta pukla sjena ili nešto slično, raspala se. I vi ste je odmah bacili, e pa niste trebali.
Sve te komadiće izmrvite da bude prah i onda naspete malo alkohola u to uzmete nešto čvrsto i pritisnete, i onda maramicom pokupite višak od alkohola. 
Ostavite i sljedeći put kada uzmete tu sjenu bit će kao nova.

* nema slike jer nemam niti jedne puknute sjene, jer sam prije neki dan jednu sastavila ali nisam slikala, nadam ste da ste shvatili postupak *

#2 Life hack

Prazno mlijeko za tijelo? Krema? Ili bilo što drugo u tubi. Bacate? Nemojte da bacate, samo uzmite makaze i prerežite. Vidjet ćete da nije prazno, još se može iskoristiti.





#3 Life hack

Ako trenutno nemate četkicu za obrve, možete ih rasčešljati četkicom za zube, ali ne naravno sa onom kojom perete zube. Malo je weird možda, ali eto.

#4 Life hack


Kada jedete čips ili nešto tako u kesicama, prevratite kesicu, jer čips bude u dnu i to malo i da vam bude lakše da ne trpate ruku, to uradite. 

#5 Life hack

Ako idete na neko putovanje, i u novčanik ste stavili pare, međutim novčanik ste nekako izgubili, za svaki slučaj, za rezervu, prije toga nešto novca stavite u labelo. I poklopite, samo što ovdje meni novčanica nije mogla stati, ali dobro je kada stane. 






I to bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se sviđa. 






Broj komentara: 6:

  1. Supr post. Uvijk sam voljela citati ovakve postove, najvise mi se svida ideja s novcem, odlicno kada idemo na more !

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/2016/07/upoznajte-mog-ljubimca.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvi put sam na blogu i oduševljena sam. ☺❤❤ Izgled je prelep, fotke su odlične a tekstovi su kvalitetni,odmah sam se učlanila. ❤❤ Trikovi su veoma korisni, a ovaj sa labellom jako praktičan. ;* ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Ovaj life hack s novcima ću probati što prije hahaha. Jako mi se sviđa pozadina bloga. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši