ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Knjiga ,,Suze'' - rezencija





Pozdrav svima, današnji post je o knjizi, jednoj predivnoj knjizi. Eh, pa da odmah kažem - onaj ko ne voli knjige, ne mora ni čitati taj post. tako da, samo ljubitelji knjiga, izvolite. :)

Eh, za moju prvu rezenciju knjiga, uzela sam ovu predivnu knjigu pod nazivom ,,Suze'' . Malo je reči da je mene knjiga ostavila bez daha. A moju prijateljicu je još više. Ja sam više fan nekih knjiga tipa ljubav, i ovdje ima ljubavi, ali više je kao neka fantazija i ima dosta nerealnih stvari, tako da mi se to i nije baaš nešto svidjelo, ali je knjiga ko knjiga odlična. Opisi su jako dobri, i neki dijelovi su mi se baš svidjeli. A pogotovo Ander, on je duša. Ovako, onaj ko je fan nerealnih pojmova, fantazije i tako slično; MORA PROČITATI OVU KNJIGU, jer je čak i mene ostavila bez daha, a ja ne volim takve stvari.

   Na ovoj slici možete vidjeti opis te knjige.



Uglavnom, knjiga jeste odlična, nema nešto puno ljubavi i slično, tako da joj je od mene tu minus, i malo previše je nerealna, ali eto odlična je sviđa mi se. Pročitala sam ju za par dana i da, tako. 
Ostavit ću vam još par slikica ove predivne knjige, i moram da spomenem da su korice odliiične mnogo su lijepe.






I to bi bilo to, ljudi moji, za ovaj post. Čujemo se sutra, u novom postu, volim vas, pozdrav. :)





Broj komentara: 14:

  1. Ja mnogo volim fantasiju i sve te nerealne stvarčice. Međutim, u posljednje vrijeme sam čitala totalno drugačije knjige od onoga što zaista volim, te mislim da bi ova knjiga bila odličan izbor za povratak na fantasiju. Sjajan post!♥

    NOVI POST -> positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam nikada čitala knjigu tako da ne mogu reći puno.. Jako dobar post :)

    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš imam želju da saznam o čemu se radi.☺ Inače baš i nisam neki fan fantazije, ali treba probati nove stvari☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam citala knjigu, al zanimljiv post, moda se i odlucim na citanje
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Knjiga ima predivne korice. Nisam nikada citala tu knjigu, ali posto je ljeto i imam dovoljno vremena mozda cu ju i procitati. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/cooking-with-anastasija.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se za korice, i nećes se pokajati ako je pročitaš.

      Izbriši
  6. Nisam pročitala knjigu, ali mislim da bi mi mogla biti zanimljiva. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, ako nema previse ljibavi, mislim da se meni ne bi bas svidjela. Ne znam bas. U potrazi sam za dobrom knjigom, da i ja napokon zavolim citanje :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, ma citanje je zakon. ako zelis ljubav procitaj ' Krive su zvijezde ' ili ' Ulica snova 31 '

      Izbriši