četvrtak, 21. srpnja 2016.

Kako znati da si zaljubljen?

 Poooozdrav svima, kao što možete vidjeti po naslovu danas je maaalo drugačiji post. Inače, ne pišem ovakve postove ali, pošto moj blog nije ograničen samo na jednu temu  - željela sam da ovo napišem. Pošto, većina ljudi koji me prate su tinejđeri i kod nas se javlja ona neka zaljubljenost, pa sebi govoriš 'Ma nisam ja zaljubljena' i sve tako, nisi nisi nisi i onda shvatiš da jesi. Ili ti to drugarice kažu ili tti čitaš neke članke pa sama zaključiš.
I onda si onda ne znaš šta ćeš, čas si sretna, čas tužna - baš kao u pmsu. Tako se to desi.
Nije mi se jednom desilo, pa to traje i traje i traje. A kod nekog brzo završi, sve su to dječija posla bila i bit će dok svijet postoji.
Uvijek ima ta neka osoba koja vam se ili potajno ili javno sviđa. Pa je gledate, pa se tresete - znam iz iskustva.


Svi smo mi imali neku "prvu ljubav" u prvom razredu ili vrtiću, to je normalno i svima se desi. Ali kasnije se ono zatreskamo, nekad u 13-14 godini i to je sasvim normalno. A baš kasnije se dešavaju razne stvari.
Sada ću preći preko nekih stavki koje svi radimo dok smo zaljubljeni, ako niste sigurni da li ste zaljubljeni u neku osobu ili niste, pročitajte ovaj post.


#1 STAVKA 

Lažeš sebe da nisi zaljubljena. Ma, ne bi se ti zaljubila nema sile, pa i ako bi se zaljubila nikad ne bi u njega. Poričeš to i sebi i svojim drugaricama, ma nisam ja zaljubljena. Ma nikad u životu. Gdje ću to ja? I te slične stvari. Nikad.


#2 STAVKA

Sada kada si prešla preko stavke "Nisam ja zaljubljena u njega", ili kada su ti prijateljice otvorile oči ili ti sama sebi. Došla si do dijela kada non-stop misliš o njemu, nespretna si jer su ti misli u oblacima i ne slušaš šta ti mama kaže. Mnoge cure kad se zaljube ne jedu puno, nažalost kod mene nije tako ja i bez toga i sa tim pojedem čitavu kuću. 


#3 STAVKA

Kada ga vidiš oduzmeš se. Ne šalim se da se oduzmeš, stvarno se oduzmeš. Ne znaš kuda hodaš, ne osjećaš noge. Treseš se, znojiš se. Pogotovo ako dođeš u kontakt s njim, bilošta da bude imaš toliko tremu veću nego kada odgovaraš. Jednostavno se spetljaš. 



#4 STAVKA

Ova stavka nam je svima dobro poznata. Stalkaš ga na svim mogućim društevim mrežama. Facebooku, Instagramu i sl. Ako te je stid poslati mu zahtjev - pošalješ preko nekog drugog profila, ili imaš brata što ga ima u prijateljima ili nešto slično. Uglavnom, nađeš način da mu gledaš slike i profil, pa čak i ono što je objavlivo prije 5 godina. Nekako, iz nepoznatog razloga, završiš na profilu neke desete likuše koja ga je označila na slici prije 5 godina i ljubomorna si i želiš da je ubiješ. I ne samo da ga stalkaš na društevnim mrežama, nego i uživo. Gdje god on tu i ti, šta god on radi ti ga slikaš ili nešto deseto. 


#4 STAVKA

On je jedina tema za razgovor kada se nađeš sa drugaricama. Bezoobzira ako drugarica hoće nešto drugo reći, ti ćeš to povezati sa njim i krenuti blebletati u vezi njega opet. I opet, i opet. I tako čitavo vrijeme.

# 5 STAVKA

Buljiš u njega k'o tele u šarena vrata. Ne trepćeš kada gledaš u njega, bezobzira što je on tebe uhvatio da buljiš u njega ti i dalje buljiš i diviš se toj ljepoti. I tako poželiš da ga gledaš čitav svoj život, ali to je nemoguće.



#6 STAVKA

Ako ga ne vidiš duže od 24 sata pobudališ. Odbrojavaš minute kada ga trebaš vidjeti, tjeraš drugarice da šetate oko njegove kuće ili negdje gdje se on nalazi samo da izađe iz tog mjesta i da ga vidiš i sve će biti dobro.







#7 STAVKA

I zadnja stavka je kada te pogleda da krepaš. Bezobzira, ili te sasvim slučajno pogledo, ili je moro da te pogleda iz nekog razloga ili te je pogledo čitsto reda radi, ti ćeš se oduzet. Ti ćeš u sebi krišćat, a kada on ode krištat ćeš naglas. Ti ćeš svojim prijateljicama pričat 10 dana kako je on tebe pogledo, ti ćeš 2 sata razmišljat o tome "Kakva mi je faca bila kada me je pogledo? Zašto me uvijek pogleda kada ja napravim najgoru facu?" I tako u nedogled. 



I to bi bilo to, za ovaj post. Nadam se da vam se svidio, ako jeste drago mi je. I valjda ste se pronašli u ovim nekim stavkama. Ja jesam... 
Pozdrav do idućeg posta!  











Broj komentara: 14:

  1. Odličan post i odlična ideja za post. Slažem se sa svime, haha. :D

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno se slazem sa svime sto si napisala i cak si me malo i nasmijala jer kada se sjetim kako je to bilo kod mene prije par godina haha :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da sam te nasmijala, ahahah. :)

      Izbriši
  3. Hahaha, jao kako sam se ja dobro nasmijala. Ovo zadnje mi je najbolje haha.
    Odlicna ideja za post :)
    Iskreno, nisam bas previse o ovome razmisljala. Davno sam bila u toj pocetnoj fali zaljubljenosti jer sam sa deckom 3 i pol godine pa se iskreno i ne sjecam toga previse. Znam samo da smo mi non stop visili na drustvenim mrezama i stalno smo se dopisivali, doslovno od kada ustanemo pa do kad podemo spavati. Pauza samo kada jedemo ili ideno u wc. Hahaha. To je trajalo dok nije skola pocela, ali onda smo se vidali u skoli.
    Ne znam, rekla bih da sam bila bas opsjednuta s njim, stalno sam mislila na njega.
    Uh, ja se raspisah hahaha :)
    Sto cu, glava mi i sada u oblacima haha 😍😍😍

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. O D L I Č A N P O S T!Slažem se sa svime šta si rekla.😍

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooj, baš si me zabavila ovim postom, pronašla sam se u skoro svemu što si napisala. :D Ja kada se zaljubim sam skroz čudna, samo se glupiram i smejem, smarajući moje drugarice ( i najboljeg druga ponekad) samo brbljajući (i to uglavnom o tome kako mi je rekao ćao u prolazu). Ali naajgore mi je kada kažeš na nekoliko osoba ko ti se sviđa i ona to nekako dođe do njega i onda tebi bude preeviše glupo kada si u njegovom društvu. Ilii kada ga vidiš i kažeš sebi da se ponašaš prirodno, što ti naravno ne uspeva... Okeej, uživela am se. :D Super ideja za post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahha, da to mi je nekako najgore. kažes sebi pridodno, a ni p od prirodno nisi pored njega. hahaha. :)

      Izbriši
  6. Jooj koliko ti je dobar ovaj post :D nisam skoro bila zaljubljena ali skorz ide ovako redom , bas sam se slatko nasmejala ,predobar post stvarno!

    BebaGottel | Instagram | Facebook

    OdgovoriIzbriši
  7. Hah, jako zanimljiv post. :D ❤❤
    Svi smo imali te neke prve ljubavi i neke veće koje dolaze kasnije, ne bitno, 'simptomi' su uvek ovakvi. :D
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši