četvrtak, 28. srpnja 2016.

Get to know me tag

Pozdrav svima, inače uvijek po dani pišem post a danas nisam imala vremena tako da sam tek sada našla vremena za blog. Sutra mi je rođendan, kao što možda već znate, pa neće biti posta i radilas sam tortu i ostale stvari tako da tek sad pišem post. Pa pošto sam preumorna, našla sam na interenetu Get to know me tag. Zanimljiv je, a usput ćete me još bolje upoznati, pa da krenemo.

1. Da li si dobila ima po nekome?
 Nisam, moja tetka je to predložila jer ima sina Adnana, pa da ja budem Adna pošto smo se oboje rodili na isti datum samo različite godine.
2. Kad si poslednji put plakala?
Malo čudno, ali kada mi je brat rekao da sam debela, mislim on mene svakodnevno zeza i inače mi to ne smeta, ali eto lahko mi je zaplakati.
3Da si neka druga osoba, da li bi bila prijatelj sa samom sobom?
Pa ja mislim da bi, jer nisam toliko loša osoba, hahaha.
4. Da li koristis sarkazam?
Često.
5. Da li planiras skociti nekad sa bandzi dzampa?
Definitvno ne, jer sam prestrašljiva za takvo što.
6.Koja ti je omiljena vrsta zitarica?
Ne volim ih baš, moj brat ih stalno jede a ja ih ne volim. (vidi se na meni)
7. Sta prvo primecujes kod ljudi?
Pa ne znam kada nekoga koga ne znam ili znam, vidim, primjetim prvo ono ponašanje hodanje i slično. 
8. Koje su boje tvoje oci?
Zelene.
9. Da li vise volis strasan film ili srecan kraj?
Srećan kraj definitvno.
10. Omiljeni parfem?
Ja mislim da nemam takvo što, ali definitvno me je oduševio miris  Our momenta od 1d-a
11. Leto ili zima?
Definitvno ljeto, ljeto mi je najdraže.
12. Televizor ili kompjuter?
Pa, prije sam nonstop gledala televizor, ali ne sjećam se kada sam zadnji put sjela i pogledala nešto na televizoru prije sam gledala Disney, ali sada samo ponavljaju epizode sve ih znam napamet, tako da ništa na tvu ne gledam.  Na kompjuteru i serije gledam i pišem blog. Tako da, kompjuter.
13. Gde si bila najdalje od kuce?
Kada sam išla na more.
14. Imas li neki specijani talenat?
Pa ne znam, prije sam bila talentovana za crtanje, ali dugo nisam ništa crtala tako da sam izgubila i neku volju, ali ni pisanje priča mi nije loše, ne znam stvarno.
15. Gde si rodjena?
U Bosni i Hercegovini, iako sam mnogo puta poželjela da sam u Turskoj, ali opet.. eto.
16.Koji su tvoji hobiji?
Pa sad, ako mogu da kažem da mi je hobi pisanje ili na blogu ili onako neke sastave, mogu to da kažem.
17. Imas li nekog kucnog ljubimca?
Nikada nisam imala ljubimca, jedno vrijeme sam htjela mačku ali su roditelji bili protiv toga, tako da sam odustala.
18. Omiljeni film?
Tri metra iznad neba, PRVI DIO, jer je drugi po meni glup.
20. Da li imas brata ili sestru?
Brata, kako ste već mogli i da zaključite.
21. Sta zelis da budes kad porastes?
Pa želja mi je da nešto radim oko šminke, frizura ili pisanja. Ne znam vidjet ćemo.


I to bi bilo to za ovaj post, volim vas sve, čujemo se u sljedećem postu. :)








Broj komentara: 13:

  1. Odličan post draga!

    http://anastasjastyles.blogspot.ba

    Imamo isti omiljeni film!I slažem se da je drugi deo glup! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. S uverenošću da ćeš ovo pročitati sa najmanje sat vremena prvo želim da ti poželim srećan rođendan! :** Onda, ovo je jako zanimljiv tag, kao i tvoji odgovori, sjajan post! :))

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. odlican tag
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv tag, do sad ga nisam vidjala. :) ❤❤ Inače tvin što se starijeg brata tiče (ako je stariji), mene takođe zeza ali i ja njega pa..jednaki smo. :D I da, takođe obožavam miris Our moment - a. ❤
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! <3

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, tag je jako zanimljiv :)
    Također obožavam parfem od 1d <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post draga, tag je jako zanimljiv. I ja volim parfem One Direction.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši