četvrtak, 14. srpnja 2016.

Filmovi koje preporučujem




I pozdrav svima. Pošto je ljeto, a to znači i slobodno vrijeme i svako je u fazonu 'Ma sada ću da gledam filmove do milje volje. Pa, ako ne znate koji ćete gledati pročitajte ovaj post, pa možda nađete neki  što niste gledali, a svidi vam se. Pošto sam ja stvarno filmoljubac pogledala sam ih stotinu, a  ovdje vam izdvajam 7 filmova koji su po meni bili najbolji. Moći ćete primjetiti da ja gledam samo romantične filmove, a ne neke horore ili akcione filmove, to ne volim. Pa da krenemo.


#1 THE DUFF

Žanr: Komedija, romansa

Opis filma: Za maturanticu Biancu svijet će se srušiti kada sazna da je u svom društvu poznata kao “debela, ružna prijateljica” koja služi da bi njene prijateljice ljepše izgledale. Uz pomoć dežurnog šarmera kreće u preobrazbu kako joj posljednja godina u školi ne bi završila totalnom katastrofom. Bianca mora steći dovoljno samopouzdanja kako bi pokazala svima da kako god izgledao ili se ponašao ne možeš svima.

Moje mišljenje: Pa ovo je jedan od boljih filmova, kojeg definitivno preporučujem, ako ga niste gledali, ja sam ga čak pogledala par puta, odličan je. Mnogo mi se sviđa. Pa ko voli, nek izvoli. :)


#2 MEAN GIRLS

Žanr: Komedija, romansa

Opis filma: Kedi je odrasla u afričkoj divljini kao kćerka zoologa. Zbog toga ona duboko veruje da zna sve na temu "najjači opstaju". Zakon džungle dobija novo značenje kad se ova petnaestogodišnjakinja, koja je obrazovanje sticala kod kuće, po prvi put nađe u državnoj srednjoj školi. Kedi postaje meta "plastičnih devojaka" u školi u koju dolazi, a najveća greška joj je što se zaljubila u dečka "alfa ženke", Regine Džordž.

Moje mišljenje: Film je meni odličan, malo sam i zaboravila radnju, ali koliko se sjećam film je jako dobar. Preporučujem ga. 


#3 FLIPPED

Žanr: Drama, komedija, romansa

Opis filma: Čim su se Bryce i Juli prvi put upoznali u drugom razredu osnovne škole, Juli je znala da je to ljubav. Bryce nije bio siguran. U danima i godinama koje slijede, Bryce (Callan McAuliffe) na sve načine pokušava zadržati svoju simpatiju na distanci, no ne može izbiti iz glave pametnu i slobodoumnu Juli (Madeline Carroll). Ova suptilna romantična komedija redatelja Roba Reinera prati odrastanje Brycea i Juli kroz školovanje, pobjede i poraze, obiteljske drame i prve ljubavi do otkrivanja tko su zapravo i što znače jedno drugome.

Moje mišljenje: Film sam danas pogledala, i odličan je. Njih dvoje imaju oko 15 godina i meni je film znači predobar.  Baš mi se sviđa.



#4 CINDERELLA

Žanr: Avantura, drama, romansa

Opis filma: Pepeljuga je igrani film temeljen na klasičnoj bajci o Pepeljugi, temeljen na animiranom remek djelu iz 1950. Priča o Pepeljugi prati sudbinu mlade Elle čiji se otac trgovac ponovno oženio nakon smrti njene majke. Ella prihvaća novu maćehu i njenje dvije kćeri, Anastasiu i Drisellu. Nakon nenadane smrti oca, djevojka Ella ostaje prepuštena na milost i nemilost svoje nove okrutne obitelji koja ju pretvara u služavku prekrivenu pepelom, zvanu Pepeljugu. Nedugo zatim u šumi sreće stranca, svoju srodnu dušu, šarmantnog princa. Nakon sudbonosnog susreta, kraljevstvo poziva sve djevojke na bal kako bi princ odabrao svoju buduću suprugu. Mlada Ella, unatoč svim nedaćama koje su joj zadale zle sestre i maćeha, uspijeva doći na bal. Uz pomoć čarobne kočije - bundeve i par miševa, te popularne staklene cipelice mijenja svoj život zauvijek.

Moje mišljenje: Film je onako disney i ja mnogo volim takve filmove, mnogo mi je sladak i drag. Preporučujem ga svakako. 



#5 AQUAMARINE

Žanr: Fantazija, komedija, romansa

Opis filma: Kraj je ljeta, a Claire i Hailey imaju veliki problem. Za samo pet dana, Haileyjina obitelj se seli na drugi kraj svijeta! Curama je potrebno ogromno čudo, a ono dođe u obliku Aquamarine, prekrasne sirene koja se nađe nasukana na obali nakon ljetne oluje. Slatka, ali ne baš pretjerano iskusna kada je romansa u pitanju, ona djevojkama ponudi jednu želju ako joj pomognu pronaći dečka njezinih snova. Ali nakon što pokušaju zavesti slatkog lokalnog spasitelja, rezultat je nešto što nitko od njih nije očekivao... I svo troje otkriju da ponekad ono što zaželiš u konačnici nije ono što zbilja želiš.

Moje mišljenje: Film je malo nerealan, ali onaj ko voli to, neka pogleda. Ona je sirena, kao što ste mogli zaključiti po opisu filma, film mi je nekako sladak, samo što u nekim dijelovima mi je malo glup jer nisam neki fan fantazije.


#6 WILD CHILD

Žanr: Komedija, romantika

Opis filma: Urnebesna priča o Poppy (Emma Roberts), buntovnoj tinejdžerici koju, nakon brojnih upozorenja njezina oca, šalju u strogi internat u Englesku u pokušaju da poprave njeno ponašanje. Pod budnim okom učiteljice i okružena novim krugom prijatelja Poppy uviđa da je njen stav neće daleko dovesti. No, bez obzira što mora odrasti u mladu damu, to ne znači da divlje dijete u njoj miruje. Naprotiv, ono svaki slobodan trenutak provodi uznemirujući ovu uglednu školu.

Moje mišljenje: Film je, po meni, odličan, gledala sam ga nekad kad je bila zima, i dalje ga se sjetim, odličan je.


#TANGLED

Žanr: Animirani, komedija, mjuzikl

Opis filma: Prekrasna princeza Zlatokosa cijeli je svoj život provela u dvorcu. Međutim, nakokn što se zaljubi u bandita koji prolazi pokraj njezinog dvorca, zaputit će se u pravu životnu pustolovinu – otići po prvi put u vanjski svijet kako bi ga pronašla! Animirani hit „Zlatokosa“ bit će snimljen po uzoru na najveće Disneyjeve filmove kao što su „Snjeguljica“ i „Pepljuga“. Bit će to tradicionalna bajka koja će se s potpuno novim stilom obraćati modernoj publici.

Moje mišljenje: Malo je djetinjast, ali semeni mnogo sviđa, i uživala sam dok sam ga gledala, prelijep je. Preporučujem svakako.





I da, to bi bilo to ljudi moji, za ovaj post. Nadam se da sam vam pomogla oko izbora filmova, i da, uživajte u ljetu! :)











21 komentar:

  1. Uvijek planiram gledati filmove preko ljeta i kada krenem, vecinom naidem na neke lose hah. Bas cu pogledati neke od ovih jer mi se cine zanimljivi. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, pogledaj imaš preporuku svi su odlični. :)

      Izbriši
  2. Jooj pepeljuga mi je najdraza od ovih filmova, stvaarno obozavam taj film, gledala sam ga par puta
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja i ne volim toliko ovaj žanr filmova, mada verujem da bi mi se Aquamarine svidela pošto volim fantaziju. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam ove postove! Uvek saznam za neki film koji još nisam pogledala. Volimo iste žanrove :D

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, baš mi je drago što neko ima isto mišljenje kao i ja. :)

      Izbriši
  5. Svi filmovi deluju zaista odlično. ☺❤
    Od svih ovih pogledala sam samo "The DUFF" a "Wild Child" mi je odavno bio u planu. ☺ Što se "The DUFF" - a tiče, nemam puno da kažem, film za smejanje, opuštanje i veoma pogodan za neki prespavanjac. ☺ I hvala na preporukama za ostale filmove, sigurna sam da ću do kraja leta odglesati sve. ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh, pa pogledaj sigurna sam da se nećeš razočarati.

      Izbriši
  6. Zanimljivi filmovi, pogledala sam samo Mean girls :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako želiš pogledaj i ostale, nećeš se pokajati.

      Izbriši
  7. Filmovi su jako dobri. Mean girls planiram da gledam a odgledala sam Aquamarine, Cinderella i Wild child.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post,za sve filmove sam cula a neke sam i odgledala!Divnoo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Woow! Pogledacu neke :)
    novi post -> http://angelasfashionn.blogspot.rs/2016/07/paraliagreece-2016.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, dosta filmova sam već i pogledala. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post :D ne mogu da verujem da jos uvek nisam gledala Tangled, moracu uskoro :D
    pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odgledaj novi film Me before you i Love Rosie, odlicni su :) <3

    OdgovoriIzbriši