srijeda, 27. srpnja 2016.

6 dobrih stvari kod ljeta




Pozdrav svima, jučer nije bilo posta jer je bio mojoj prijateljici rođendan, kao što znate. Ali, danas ga ima i to donosim vam 6 dobrih stvari kod ljeta. Meni je ljeto stvarno predivno, i ne bih mogla izdvojiti ono što mi se ne sviđa, ali ima kamara stvari koje mi se sviđaju, pa da krenemo. 



Prva stvar je ta što možete spavati dokle god vi želite, mislim naravno ako vas mama ne probudi, mene budi al samo kad pređem 12 sati jer je previše da spavam do 2. Tako da like za spavanje, a ne ustajanje u 6 sati.


Druga stvar je što možete gledati seriju po čitav dan, ja čitavu seriju, ako je baš dobra znam završiti za par dana kada je ljeto. I stvarno, kada počne škola neću moći da gledam serije tako da moram iskoristiti maksimum.


Treća stvar što možete putovati ili na more ili samo jednostavno putovati ako ne volite more. Ja jako volim putovati, a ljeto je kao stvoreno za to. Veliki sam ljubitelj mora i putovanja.


Četvrta stvar je što možete otići na neki koncert, party ili slično sa prijateljima i zabaviti se bez misli da sutra morate u školu i da pišite nekakav test.


Peta stvar je ta što nema zadaće, učenja, škole i slično. Jedina vam je obaveza ako vam mama kaže da šta obavite u kući, a to je lakše nego učiti po čitav dan. Tako da se na raspustu samo odmarate.


I peta stvar je što možete šetati sa prijateljima ili sami. Ja svako večer odem u šetnju sa prijateljicama i to mi je nešto najdraže u toku ljeta.


I to bi bilo to za ovaj post, čujemo se sutra u narednom postu. Još tri člana i 70 nas je. Jao, kako sam srećna zbog toga! :D










Broj komentara: 20:

  1. Super post, slažem se sa svime što si napisala, naročito za spavanje. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, uclanila sam se u tvoj blog #68
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Ja volim da učim, pa učim i preko leta da ne bih zaboravila gradivo prošlog razreda XD, ali imam vremena i za ostale stvari.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Apsolutno se slazem sa tobom.Obozavam kada imam slobodnog vremena,jer ga koristim za druzenje sa prijateljima,citanje itd.Odusevila sam se blogom.Uclanila sam se.

    anjasworld1.blogspot.rs-pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se svidi :) <333

    OdgovoriIzbriši
  5. odličan post, slažem se sa svime, ne mogu izdvojit najdražu stvar kod ljeta, sve što si napisala obožavam! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna ideja za post. I ja bas volim sve navedene stvari kod leta. Posebno setnje i izlaske sa drustvom. :D

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je predobar! Slažem se sa svim što si rekla.

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma ljeto je savrseno!!! :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam na skoro 70 članova draga, ali stvarno zaslužuješ mnogo više. ❤❤
    Leto ima mnoge dobre strane i tek poneku lošu, meni je omiljena stavka broj 1, kada ceo dan provedem u krevetu. :D ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, nadraža su mi putovanja i moree :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši