subota, 5. rujna 2015.

Šta je u mom ruksaku?


 I pozdrav svima. :)

Želim se izvinuti jer pposta nije bilo dugo, ali šta ćeš. Kako je počela škola, nažalost, postove ću objavljivati samo subotom, a nekada i nedeljom. Škola je navažnija. Tako kaže moja mama i stariji, iako je nama to bezvrijedno ali trebat će nam.
Za današnji post sam odlučila napraviti ' Šta je u mom ruksaku? ' Pa da počnemo.


Tu je slika stvari koje se nalaze u mom ruksaku. Pa hajdemo vidjeti što je to sve pojedinačno.


Ovo je moj ruksak. Znam da izgleda kao za dječake, ali eto ja ne volim one glupe ruksake tumblr u koje ne stane apsolutno ništa. Ali eto, nekima se takvi sviđaju. Meni se sviđa ovaj, pa hajmo dalje.


Kada se otvori moj ruksak vidi se prvo ovo, knjige sveske i ostalo.

Ovamo naprijed vidimo kao nešto što se otvora. lol, haha. Ne znam kako opisati. Uglavnom tu mi stoji voda.


Eh, tu su knjige. Jučer sam imala pet časova (iako sam se vratila kući kad i djeca sa šestog, ups, imala sam 'posla' hah) pa tako da i nisam nosila puno knjiga.


Tu su i moje sveskice, koje volim i mrzim ujednom. Ali, šta ćemo.


Tu je i pernica, mojih ruku djelo. znam da je očajna, ali meni se sviđa. Kao džep, a u nju stavljam svašta.


Unutra se nalazi olovka, šestar, gumice, hemijske, šiljalo i flomasteri.


Slučajno se tu našao i CD iz muzičkog, iskreno nemam pojma kako je dospio tu.


Nekada nosim sok, vodu, kiselu, kako kad. Jučer sam u ovoj flašici nosila sok od tropskog voća, iako sam babi/tati rekla da mi kupi šumsko voće, ili borovnicu, što on naravno nije uradio. :(


Tu se može naći i planer, koji je za sada prazan. Ali napuniti će se.


I za kraj su kao beauty stvarčice. Tu se nađe, baby lips, ono za ruke da dezinfikujem (iako nikad to ne radim), dezodorans (hvala ajni na njemu, predivno miriše), maskara, i vlažne maramice. :)

  • To bi bilo to što se tiče ovog puta.
  • Vidimo se sutra, ili slijedeću subotu. Pozdrav, ja sada idem pošto će me prijateljica zaklati. Baj. <3











Broj komentara: 10:

  1. Super post,uglavnom nosimo iste stvarii <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, ruksak je baš fora! :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. super post, lep ranac :)
    pogledaj moj novi post >>> http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! :)
    pogledaj moj novi post ako hoces <3 http://fabuloussanja.blogspot.hr/2015/09/recenzijanyx-soft-matte-lip-cream.html

    OdgovoriIzbriši
  5. super post <3

    svrati na moj blog, pročitaj post, zaprati me <3 http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši