petak, 21. kolovoza 2015.

TMI tag. :)

Pozdrav svima. :)


Danas kao 4 post sam odlučila da napravim TMI tag. Jednostavno, da me upoznate, kako tako hah. Pa da počnemo. :)



1. Što trenutno imaš na sebi?
- tajice i široku, bratovu, majicu. haha
2. Jesi li ikada bila zaljubljena?
- da, a možda sam i sada, ne znam.
3. Jesi li ikada imala grozan prekid?
- nisam nikada bila u vezi.
4. Koliko si visoka?
- 167 cm.
5. Koliko imaš kilograma?
- 56.
6. Imaš li tetovažu?
- naravno da ne.
7. Imaš li pirsinge?
- ne.
8. OTP? (One true pairing). Jedan savršeni par?
- ne znam.
9. Najdraže emisije?
- ima ih.
10. Najdraži bendovi?
- 1d.
11. Nešto što ti nedostaje?
- svašta nešto.
12. Najdraža pjesma?
- as long as you love me, drag me down.
13. Koliko imaš godina?
- 13. :(
14. Znak u horoskopu?
- lav.
15. Što tražiš u partneru? 
- ne mislim još o tome, ali svakog na prvu privuče izgled, pa onda ostalo.
16. Najdraži citat?
,,Work hard. Drem BIG.''
17. Najdraži glumac?
- cahit gok, yunus emre yıldırımer , emre kivilcim, behlul (ne znam kako se zove u pravom životu), i ima ih...
18. Najdraža boja?
- plava, i malo baby pink.
19. Tiha ili glasna glazba?
- zavisi kakvo mi je raspoloženje.
20. Gdje ideš kada si tužna?
- najčešće u sobu.
21. Koliko ti je potrebno da se istuširaš?
- za tuširanje 10 minuta, ali onda ostalih pola sata pjevam ili razmišljam o životu. haha
22. Koliko ti je potrebno da se spremiš ujutro?
- ujutro se nigdje ne spremam, jer sam popodnevna smjena, jedino kad idem u mekteb, ali to nije posebno negdje oko 5 minuta. lol
23. Jesi li ikada bila u fizičkoj svađi?
- jesam.
24. Turn on?
- sarkazam.
25. Turn off?
- laži.
26. Razlog zašto si napravila blog?
- jednostavno sam osjetila ljubav prema tome, pa.. zašto da ne?
27. Strahovi?
- pauk, mrak, zmije, i sve živo što je jezivo.
28. Koja je zadnja stvar koja te je rasplakala?
- hm... ne znam.
29. Kada si zadnji put rekla da nekoga voliš?
- elmi, možda. ne znam. xd
30. Značenje iza tvog korisničkog imena?
- ništa posebno.
31. Zadnja knjiga koju si pročitala?
- neki dan sam završila knjigu 'Vila' od Nore Roberts, ako neko voli i zanima ga poljoprivreda, neka pročita. ;)
32. Knjiga koju trenutno čitaš?
- trenutno čitam obsessed.
33. Zadnja serija koju si gledala?
- mirna ulica. lol
34. Zadnja osoba s kojom si pričala?
- brat.
35. Veza između tebe i osobe s kojom si se zadnji put dopisivala?
- prijatelji. lol
36. Najdraže jelo?
- pizza, čevapi, burek... sve?
37. Mjesto koje želiš posjetiti?
- turska, london, ny, l.a.
38. Zadnje mjesto gdje si bila?
- wc.
39. Imaš li simpatiju?
- myb.
40. Kada si zadnji put nekoga poljubila?
- neki dan.
41. Zadnji put kada si bila uvrijeđena?
- ne znam.
42. Najdraži slatkiš?
- sve?
43. Koje instrumente sviraš?
- ništa.
44. Najdraži nakit?
- ništa to.
45. Zadnji sport koji si igrala?
- odbojku, na tjelesnom.
46. Zadnja pjesma koju si pjevala?
- drag me down.
47. Najdraža rečenica kod dopisivanja?
- ne znam.
48. Najdraži chat?
- nemam.
49. Zadnji put kad si se družila s nekime?
- ajna.
50. Tko treba odgovoriti na ova pitanja sljedeće?
- ko god hoće i ko osjeća potrebu za time. 


  • To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se sviđa.
  • Čujemo se u slijedećem postuu. :)






Nema komentara:

Objavi komentar