četvrtak, 27. kolovoza 2015.

Novi školski pribor. :)


Pozdrav svima. :)

Znači, prvo izvinjavam se jer jučer nije išao post. Bila sam bukvalno čitav dan van 'grada' i imala kontrole i te stvari, pa nisam stigla jer sam bila umorna kao pas. Išla sam također i kupovati pribor za školu, pa sam danas mozgala šta bi mogla. I sjetim se da sam kupila nove stvarčice i rekoh da vam pokažem. Odmah da vam kažem, ja kad tek kupujem pribor kupim osnovno, pa onda naknadno kupujem ostale bojice, i ostale stvari koje nam nastavnik/ca reknu. Pa da počnemo.


Eh, kao što na slici vidite, nema ništa puno, a ni posebno. Ali eto, ajmo početi.


 Prva stvar koja je meni omiljena, je ova sveska debelih korica. Znači, odmah da kažem u Bingu sam kupovala i stvarno ima puno izbora, a pošto sam bila umorna i pribor sam kupovala zadnji bukvalno sam samo prošla kroz trgovinu i samo 'pokupila' najljepše sveske. Tako to ja radim, hah. Ova sveska mi se jako sviđa, i ona je u kockice i odlučila sam da u nju pišem Matematiku.


Druga sveska je ova plava, jako mi se sviđa prvenstveno zato što moja faca upravo takva bude kada se sjetim da se u utorak ponova vraćam u školske klupe. Znači, ta sveska je bez linija, tvrde korice. I u nju ću pisati tehničko. Jako dosadan i glup, meni, predmet ali eto.


Slijedeća stvar je, kao što vidite, blok. Uvijek uzimam u broju 5 ali ovaj pust sam uzela u broju 4, zato što mi petica nikad ne može stati u ruksak i uvijek se čoškovi zgužvaju i naprave se takozvane 'uši.' Haha.


Nemojte me osuđivati zbog ove sveske. Haha, znam da nisam prvi razred. Ali eto, svidjela mi se. Ona je u linije i tu ću pisati Engleski jezik. Jako mi je slatka da sveska. 


Onda tu dolaze dvije iste sveske. Obično ne volim kada imam dvije iste sveske, jer uvijek pomiješam. Hah, ali ove su mi se svidjele kao 'All star' i jako je lijepa. U jednu pišem Bilogiju, a u drugu Hemiju. Jedna je u kockice, a druga u linije.



I da, sada me pogotovo nemojte osuđivati radi izbora sveske. Znam, nisam 3. razred, ali eto jako slatka. Pa, zašto da ne? Ona je u linije, i tu ću pisati Geografiju. lol.


Slijedeća sveska je onako malo 'girly' i jako mi se sviđa. U kockice je i tu ću pisati Fiziku. Interesantno je kako ja za glupe predmete uzimam lijepe sveske, hah. 


Slijedeća sveska mi se baš i ne sviđa, ali eto. Tu ću pisati Turski jezik, i u linije je. Eto vidite, meni je turski najdraži predmet, a pišem ga u najgluplju svesku. Upoznajte mene.


Ova mi je sveska jako slatka, i mislim da ću pojesti ovu djevojčicu na njoj. hah. Ona je u linije i tu ću pisati Vjeronauku.


I poslijednja sveska je ova. Ona mi je najdraža poslije one prve velike. Ona je u linije i tu ću pisati Bosanski jezik. Uvijek za Bosanski biram najljepše sveske. Hah.



Slijedeće na redu su gumice. Uzela sam dvoje. I obje su iste, mapedove, najbolje gumice. I stvarno mi se sviđaju.


Sada je na redu kajdanka. Uvijek kupujem ovu kajdanku, a i ne postoji druga ovdje. Hah.


Onda je tu i pribor za tehnički odgoj, fuj. Ali eto.


Zatim sam kupila i dva markera, čisto radi reda.



Tu su i 4 flomastera čisto da podvučem najvažnije gradivo.




Tu je i suva olovka, hemiska koja piše kao naliv pero i običnka hemiska.


Ja mislim da je to to. Nisam kupila još jednu svesku za Historiju, nju ću naknadno kupiti, zaboravila sam hah.

  • To je to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se svidjeo. Ako jeste, drago mi je.
  • I ako želite, i ako ima ko, pišite u komentare šta bih mogla za slijedeći post. Jer planiram uraditi 'Šta je u mom ruksaku' kada počne škola. Pišite mi šta bi voljeli vidjeti, hah. Čujemo se u slijedećem postu. <3










Broj komentara: 13:

  1. Super si stvari kupila. Ja obožavam te Mapedove gumice. Vidiš, i ja za najgluplje predmete kupujem najlepše sveske.

    Novi post→ milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja,.zasto bi te netko osudivao radi biljeznice ? :)
    Ja sam uvijek imala bae 3-4 malo onako djetinjaste biljeznice. Ali sto ima veze ? To je samo biljeznica i meni su takve bas simpaticne :)
    Inace najvise mi se svida 1. :)
    I nemoj se brinuti da ce te netko osudivati radi biljeznice :) <3 <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Sveske su stvarno preslatke ☺♥
    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post,sve je preslatko <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepe su sveske, prave tinejdzerske!

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post, sviđaju mi se stvarčice ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- giveaway u toku!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sveske su divne,ma sve je savrseno ...odlican post lepotice <3

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši