srijeda, 19. kolovoza 2015.

BACK TO SCHOOL - tri jednostavne frizure za školu. :)

   Zdravo svima. :)

Kao što vidite ovo je moj drugi post, a današnja tema je Back to school - tri jednstavne frizure za školu.
Pošto već dosta ljudi radi post na ovu temu, i ja sam odlučila da to bude jedan od mojih prvih postova. Pa da krenemo.

1. Frizura

Ovo je jednostavna fizura, takozvana 'neuredna punđa' mislim da nju svi znaju napraviti, jer je tako jednostavna.
Kao što vidite sa slike, prvi korak je da podignete kosu ka gore, kao da hoćete svezati rep i onda nakon što to uradite, kosu uvijete i onda okolo je omotate, pričvrstite gumicom za kosu i to je to. Po želji možete i izvaditi par pramenova da bi postigli taj 'neuredni' efekat. Završni izgled pogledajte ovdje;



2. Frizura

Isto jako jednostavna i brza frizurica. A u pitanju je pletenica. Prvi korak je taj da razdjelite kosu na dva djela. Drugi je da sapletete malu pletenicu i pričvrstite ju gumicom, onda od nje i od ostale kose sapletete običnu pletenicu i sve to pričvrstite gumicom. Po meni je ova frizura jako lijepa, i jednostavna. Završni izgled pogledajte ovdje; 


3. Fizura.

I za kraj malo ajmo reći 'teže', iako ni to nije teško, nego onako osrednje. U pitanju je kao punđa, samo lijepše. 
Prvi korak je taj da zavežete kosu u niski rep, a pre toga je, naravno, počešljate. Onda podjelite taj rep na dva djela, i jedan i drugi uvijete, točnije uvrnete. Onda kao pletenicu pletete samo sa dva djela, ne sa tri. I kada ste to uradili, samo je omotate oko lastikice, pričvrstite gumicom i to je to. Jako lijepo i elegantno. :)


Nadam se da vam se ovaj post svidjeo, i da će gledaoci doći. A bit će vremenom sve, ja se jako trudim. Pa ćemo vidjeti rezultate. Do slijedećeg puta, pozdrav. :* :)

Broj komentara: 6:

  1. Hej,odličan post,definitivno ću se preplatiti,posjeti moj blog i preplati se,značilo bi mi!💋💋

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej,odličan post,definitivno ću se preplatiti,posjeti moj blog i preplati se,značilo bi mi!💋💋

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican ti je post :) !! Bas mi se svidja

    OdgovoriIzbriši