subota, 29. kolovoza 2015.

Back to school TAG


 Dobar dan, dobri ljudi.

Eh, već puno vas piše kao neki 'Back to school TAG' pa odlučim i ja. Zašto da ne? 
  Pa da počnemo.


1. U koji razred krećeš?
Osmi. :(
2. Kada ti počinje škola?
1.9. 
3. Jesi li imala zadaću preko praznika? Jesi li ju napravila?
Nastavnica matematike nam je rekla da ponovimo formule, a ja naravno nisam. ups. :/
4. Što ćeš obući prvog dana nastave?

5. Koje predmete pohađaš?
Tjelesno, Matematiku, Bosanski, Engleski, Turski, Likovno, Hemiju, Fiziku, Tehničko, Muzičko, Geografiju, Vjeronauku, Historiju, Biologiju.
6. U koliko se sati budiš, a kada ideš spavati za vrijeme škole?
Obično ustajem oko 9, ali sada ću morati u 7 jer mi se mekteb pomjerio. :(
7. Što ti je najstresnije u vezi škole?
Iskreno, ništa.
8. Jesi li sretna jer se vraćaš u školu?
Ne.
9. Čemu se raduješ/ne veseliš ove godine?
Radujem se ničemu, a ne veselim svačemu. 
10. Koji ti je najdraži dio priprema za školu?
Ništa.
11. Koji si razred bila kada si počela nositi šminku?
5-6 puta sam u sedmom stavila maskaru, a ove godine ću nekada isto samo maskaru i labelo.
12. Otkuda/od koga dobivaš inspiracije za bts?
Iskreno, ne znam.
13. Koji su tvoji omiljeni nadolazeći bts/jesenski trendovi?
Ne znam.
14. Gdje kupuješ školski pribor?
Bingo.
15. Koji ti je najdraži predmet?
Turski.
16. Koje su 3 non-beauty stvari koje moraš imati sa sobom  u ruksaku?
Labelo, ono čudo za ruke, vlažne maramice i dezodorans. To je četiri, ali eto.
17. Koji predmet ne voliš?
Fiziku.
18. Nosiš li torbu ili ruksak?
Ruksak najj.
19. Uobičajeni raspored u školi?
Između časova 5 min, a između 2. i 3. 15 min za 'ručak'. 
20. Kako rasporediš obitelj, prijatelje, školu i internet u životu za vrijeme škole?
Za sve ima vrijeme..

  • To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se sviđa.
  • Sutra ide novi post, naravno. :)
  • Pozz do slijedećeg posta. <3


31 komentar:

  1. Bas sladak post, ali ne mogu vjerovati da ti skola pocinje vec 1.9.? Meni 8.9. :)
    Sretno u skoli!
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. :)
      pa kada imam glupog direktora, aahha. :/
      i da, hvaala ti. <3

      Izbriši
  2. Ohoho vrlo zanimljiv post :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa ova kombinacija za prvi dan škole , jako je slatka. A ovaj Tag je vrlo zanimljiv , kao i tvoji odgovori ! ☺♥

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,super tag <3

    outfit post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Meni škola počinje 7.9. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - giveaway u toku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. blago tebi, ahah.

      prijavila sam se. :)

      Izbriši
  6. Great post! thanks for sharing this is super fun to read:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep Tag mada ja nesto i ne volim da ih radim :-)
    Na mom blogu su DIY najcesce pa ogledaj..

    jananikolic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. excellent post
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Tag mi se bas svida i bas mi je zao sto ga ja nmgu uraditi :(
    Bas mi je zao sto ne volis fiziku, ja to studiram.
    Vidi se da ti je skola bas dosadila haha :)
    Blago tebi, ja sam ustajala u 6 kada sam isla u sk :(
    Inace super post :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala.
      hah, nisam je volila dok mi je predavala jedna nastavnica, ove godine nam je došao drugi nastavnik pa sam ju i zavolila haha.

      Izbriši
  10. I zaboravila sam reci. Kombinacija je prava bomba ! :D
    Ekstra je :) <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimljivo, i vidim da ti je stvarno dosadila skola haha xD
    Pratim te :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanimljivo, i vidim da ti je stvarno dosadila skola haha xD
    Pratim te :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimljivo, i vidim da ti je stvarno dosadila skola haha xD
    Pratim te :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Sjajan post :))

    http://allforgirls14.blogspot.com/2015/09/ask-me-and-ill-give-you-answer.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Super tag, odradit ću ga svakako ☺

    http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  16. Uh divan post, ja bih se rado vratila u skolu, uzivaj dok mozes, ti dani sa drugarima se pamte ceo zivot :)

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši