subota, 22. kolovoza 2015.

Back to school - organizacija. :)

 

    Pozdrav svima. :)

Današnja tema je opet Back to school.

  Pošto je nova školska godina na pragu, ja sam tu da vam pomognem oko organizacije i svega ostalog. 
Znači, na riječ 'škola' svima nama odma padne mrak na oči i poželimo da se vratimo opet na ljeto.
Ali, kada bi školu sagledali sa vedrije i bolje strane, nije ni ona tako loša.

  Sada ćete vjerovatno otići na iksić onaj gore, i pomisliti 'šta ova lupa? škola je loša, itekako.' 
Ne, ne lupam. Škola je možda loša ovako kada mi gledamo sa učeničkog gledišta.

   Svi ti silni testovi, odgovaranja.. i što sve ne. Ali kada se malo bolje zamislite shvatite kako je škola dobra. 
Vidite ovako, da mi nismo išli u školu ne bi znali ništa. Bili bi obične budale, koje ne znaju 2+2 sabrati.
 Zar nije lijepo kada vidite obrazovanog gospodina i poželite da i vi to budete? A ne da berete smeće po ulici.

   E, pa taj obrazovani gospodin je postigo to što jeste, upravo učenjem. Tako da ću vam ja u današnjem postu, barem malo pokušati otvoriti oči da sagledate školu sa bolje strane..



  




Ovako, prvo što je potrebno ta uspijete u školi i da vam ova školska godina prođe barem malo brzo i lahko, je da učite na vrijeme.

 Naprimjer, ako ste popodnevna smjena. 
 Dođete iz škole, jedete i obavite te glavne poslove što trebate. Ponovite 4-5 puta to što ste radili u školi, uradite zadaću. Pošto većina to ne rade, podvugla sam to 'uradite zadaću.'  I onda tako odete u krevet, probudite se oko 8 ponovite još koliko vam treba. I u školu. 

 To će se sve preko noći slegnuti u vašem mozgu, kada dođete na taj čas, otvorite svesku, ono što ste zapisali ponovite dok dođe profesor, i spremni ste za odgovaranje ili za test. Ako neko drugi odgovara, a tebe preskoči ti se javljaj šta on ne zna, i odgovaraj ako te profesor bude pitao. 
 Dobro će ti doći, kad tad. Ili će profesor upisati ocjenu na aktivnost, ili će ti dati plus pa kada budeš odgovarao lakše ćeš dobiti ocjenu, jer si bio aktivan prošli čas. Zar ne? Jako jednostavno. 



  Sada ćete vidjeti, neke slike koje sam ja našla na internetu pod imenom 'DIY Planner'. 
    



Kako da dobijete ovo? 
Nastavite čitati dalje. :)



Izrežite papire raznih boja na kockice. 





Napišete šta želite na neke papire, pa zatim ukrasite.



Stavite u neki ram, sa staklom. Ukrasite kako želite i pišete, mjesec, dane, i ' to do list ' . Pomoći će vam u organizaciji, i možete brisati i pisati, svaki put, jer pišete na staklu, tako da će vam dugo trajati taj planer. ;)


To na kraju ovako izgleda; 






Jako lijepo, i mnogo vam može poslužiti.

  • To bi bilo to što se tiče ovog posta, novi post ide sutra. U isto vrijeme, nadam se da vam se sviđa ovaj post, i da sam vam pomogla. Uskoro, kada kupim stvari za školu, ide šta se to nalazi u mojoj školskoj torbi. Bit će raznih postova, kada sve kupim za školu. A do tad, idu slike sa interneta. 
  • Čujemo se u slijedećem postu, pozdrav. :) <3 







Broj komentara: 12:

  1. Jako mi se svidja ovaj post,izgled tvog bloga i stil pisanja su savrseni...uclanila sam se u tvoj blog <3
    Bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog i uclanila se :)

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti mnogo. <3 :*

    Pogledat ću svakako, i učlaniti se. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post draga Adna :)

    Dopada mi se kako izgleda tvoj blog, naravno da te pratim.

    Veliki pozdrav!

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Kristina, mnogo ti hvala. <3 Pogledati ću tvoj blog. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, učlanila sam se. <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep post. Uclanila sam se. DIY mi se bas svidja.

    milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. odličan post :)

    just-girl-things-123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši