nedjelja, 23. kolovoza 2015.

Back to school - diy ideas.



   Pozdrav svima.

Danas je, opet, back to school serija. A u pitanju su 'diy ideas', ili ' uradi sam ideje.' kako hoćete.
  Jako lahko a korisno. Ja sam ovih dana skroz u 'DIY' svijetu, jer je puno bolje, i da besplatno je. Iskoristite stvari koje imate u kući i napravite nešto, a te novce koje bi dali za to što vi možete napraviti, iskoristite u nešto drugo. Eh, upravo zato i postoji diy. 

 A ja sam vam danas donijela, nekoliko ideja, korisnih naravno, za diy. Koje će vam poslužiti za.. svašta?
  Pa.. zašto ne bi krenuli? - Ajmo, krećemo.


Znači, 

 1. Ideja je ova. Kao što na slici možete da vidite, kao neka kutijca. Jako, jako slatka kutijca. Obično, se to može kupiti u nekim prodavnicama, ali vi ćete to mnogo više cjeniti ako napravite svojim rukama, i usput se zabavite.

 Uopšte nije zakomplikovano, mislim da ću čak i ja, možda, to napraviti. Super će se uklopiti u moju sobicu.
Mislim da se ovdje ništa ne mora objašnjavati, sve vam stoji na slici, samo pratite upute. ;)



  • Tu vam mogu stajati sveske, ili neki sitni pribor. Jako slatko zar ne? 
Eh, sada prelazimo na drugu ideju.
 
2. Ideja je ova. Sveska, jako slatka. Ako nekome nije jasno, samo izrežete neku čipku, storu, ili nešto, i onda zaljepite na svesku. Uzmete sprek bilokoje boje, i preko toga pršćete, i onda samo odlijepite tu čipku i to je to. Ostane ta textura čipke, jako jednostavno a lijepo. 

 

  • Tu možete pisati neki predmet, ili vam može biti planer. Kako želite. Na vama je da izaberete..
I zadnja ideja.

3. Ideja je ova. Ruksak. Imate neki stari jednobojni, dosadni rukasak? Vrlo lahko ga možete pretvoriti u vrlo zanimljivi i lijepi ruksak. Sve što vam je potrebno je: neka bijela ili bilokoja druga boja, čašica i olovka sa gore onom gumicom.
 natočite te boje u čašicu, uzmete olovku u samo pravite tufnice po ruksaku, jako jednostavno a lijepo.





  • To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da sam vam dala neke ideje za diy, koje ćete upotrijebiti da bi vaše stvari izgledale lijepše. 
  • Volim vas puno, i čujemo se u slijedećem postu, tj. sutra. Pusa! :*



Broj komentara: 30:

  1. Odličan post,diy ideje su super.

    www.tinindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohoho odoh da pravim :D
    Odlicne ideje si nam iznela <3

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas mi se svidjaju ideje,a pogotovo DIY za svesku :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Jako mi se svidjaju sve diy ideje <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post <33
    Pogledaj i ti moj <33
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, divne ideje, svakako cu ih isprobati!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna je sveska,sve je predivno,ideje su odlicne...moram probati napraviti ovakvu svesku <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepe ideje. Kutija je zaista korisna, probacu da je napravim :) <3
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. odlično si ovo odradila .. a sve mi se ideje sviđaju moraću da isprobam barem jednu ako ništa ovu sa sveskom haha xd <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala. drago mi je da ti se svidja. ☺

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlične ideje! I sigurno ću isprobati barem jednu ideju, ako ne i više haha. Učlanila sam se u tvoj blog i ovo mi je prvi put da sam na njemu i stvarno mi se sviđa.
    http://strujadreams.blogspot.com/
    Struja :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post!! Ideje su super!! Mislilm da mi se druga najviše sviđa! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post, odlične ideje!
    Ako želiš možeš me followat na mom blogu, uzvratit ću! http://mylittlebafcorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Preslatke ideje!♥
    Ja sam se uclanila na tvoj blog uclani se i ti na moj ako ti se dopadne, ovo je moj email maya28102013@gmail.com, javi mi se ako zelis da uradimo neki collab post. ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. drago mi je da ti se svidja.
    vidut cu, mozda sutra se javim. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Preslatki su mi ovi DIY projekti :)
    http://marinamarry.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši