petak, 28. kolovoza 2015.

Back to school: DIY #2


 Pozdrav svima. :)

Eh, ovako. Danas je tema opet Back to school, mlo sam 'šnjofrala po internetu i našla neke slatke DIY za školu. Pa sam ih napravila i odlučila da ih podijelim sa vama. Pa ako se nekom svidi, neka napravi. Znači, odmah da kažem i nisu mi baš ispale ono wow, a nije ni toliko loše hah. Pa da krenmo.



Eh, kao što vidite na slici tu su kao pernica od džepa i planer. Pa zanima vas kako napraviti? Ostanite sa mnom, pa ćete otrkiti vrlo lahko.


Potrebno vam je: Neke stare traperice, makaze, lijepilo, tempere (nemojte zamjeriti što su istrošene, hah, nisam ih ove godine kupovala našla sam neke na polici), lak. I da, čičak kojeg nisam uslikala da imate čime pričvrsiti pernicu, igla i konac. Pa da krenmo.


Izrežete džep tako da nema okolo ništa nego samo džep.



Kao što vidite unutra sam stavila te čičke, da se može zaklopiti. Mislim, ušila sam ih za džep sa unutrašnje strane i stavila pribor koji mi je potreban.


Jako lepo a jednostavno. :)


Slijedeća stvar, i zadnja ajmo reći, je ovaj planer. Jest da nekom izgleda glupo, a meni se baš sviđa. hah.


nazad izgleda ovako; 



Pa.. tu nije ništa posebno. Izrežete hlače zalijepite i sa prednje i zadnje strane, onda sa prednje malo ukrasite stavite kao ovu storu, temperama i lakom se malo glupirate, napišete šta želite i to je to. A sa zadnje strane samo izrežete još jedan džep i zalijepite  tu možete staviti olovku sa kojom pišete u taj planer.

  • To bi bilo to što se tiče ovog posta, ako želite još ovakvih postova, pišite u komentare.
  • Iako vas nema puno, 29 vas, meni jako znači jer ovaj blog imam 10 ili malo više dana, tako da mi jako znači svaki vaš komentar i ko god se učlani u moj blog.
  • Čujemo se u slijedećem postu, baj. <3 









Broj komentara: 14:

  1. Hello from Spain: great DIY. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelep post. Bas su lepe ideje, probacu ih :***
    Novi post na mom blogu → www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideje! ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- giveaway u toku!

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatko je,odlicna ideja <3

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan ti je blog <3
    Posjeti moj,i komentiraj ako ti se sviđa <3 <3
    http://doroty4.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super diy projekt :)
    Iako bih ja to napravila i samo drzala u kuci ili bih napravila vise takvih kao pernica i objesila u sobi i tu drzala sve olovke, kemijske i sve ostalo :)
    Inace si mi bas super <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post, kao i ceo tvoj blog :)

    allforgirls14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši