četvrtak, 20. kolovoza 2015.

Back to school - 5 kombinacija za školu. :)


Pozdrav svima. :)

Današnja tema je opet Back to school, a u pitanju su pet kombinacija za školu.
Da vam napomenem, prvih par postova neće biti moje slike, nego na interneta, ali kasnije kada budem radila druge postove, naravno, bit će moje slike. Pa da krenemo.



1. Kombinacija je ova. Ništa posebno, obične hlače, majica, starke, jaknica. Torbicu zanemarite, jer niko ne nosi ove torbice u školu, jer nam trebaju veće. Jedino torbicu ovog tipa nosimo prvi dan. 
  •   Znači, svi želimo da izgledamo dobro prvi dan, pa sam ja izabrala nešto ovakvog tipa za prvi dan. Sada je do vas, da li se vama sviđa ovo ili ne. 
2. Kombinacija je malo laganija. Sada zavisi od vas, da li vam profesori i pravila škole dozvoljavaju da ovako nešto obućete. Naprimjer, kod mene, to pravila škole ne dozvoljavaju, ali ako je  kod nekog to dopušteno zašto da ne?

3. Kombinacija je baš u mom stilu i meni se jako dopada, možda se nekom od vas ne dopada, ali meni je prekrasna. Jednostavna i lijepa. Kao što vidite na slici imamo običnu majicu, hlače, i ruksak. Malo nakita, a kosu svežete u neku neurednu punđu, kako napraviti tu punđu možete pronaći na mom prošlom postu, u slučaju da neko ne zna. 



4. Kombinacija je isto lijepa, jako mi se dopada. Ovako, na slici imate bijele hlače i sivu kao potkošulju, a preko nje naravno ide i sivo-bijelu đemperčić. I ako želite možete staviti oko vrata i pinki šalić. Nešto malo od nakita i to je to, jako lijepo i jedinstveno.


5. Kombinacija, ujedno i zadnja, je ova. Obične crne traperice, čipkasta bijela majica i farmerska jaknica. Uz mali detalj crvenog lančića i crvene torbe. I tu naravno idu i bijele starke.





  • Kao što sam već rekla, svi želimo izgledati lijepo za prvi dan škole. Pa sam odabrala ove lijepe kombinacije, u slučaju da se nekom sviđaju i ima nešto u ormaru slično neka obuće. Nadam se da sam vam pomogla. 
  • Do slijedećeg posta, pozdrav. :)




Broj komentara: 20:

  1. Odlican post, bravo :)
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ps. Stavi gadget za pretplatu da se mogu preplatiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. Jako lepe kombinacije :)
    P.S. Pratim te

    OdgovoriIzbriši
  4. Po meni cetrvti je najbolji :-)

    jananikolic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlučan post,kao i ostali,pogledaj moj blog i preplati se!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlučan post,kao i ostali,pogledaj moj blog i preplati se!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlučan post,kao i ostali,pogledaj moj blog i preplati se!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post,jako lep post,i kombinacije su lepe.Ako želiš učlani se na moj blog.

    www.tinindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zahvaljujem. naravno, i ti na moj. �☺☺☺😍😍

      Izbriši
  9. Najvise mi se svidja prva kombinacija :)) ali sve su ekstra :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lana, drago mi je da ti se sviđa. :D <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Sjajne kombinacije za skolu! <3

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši