ponedjeljak, 24. kolovoza 2015.

5 Omiljenih youtuberki. :)



  Pozdraaav svimaa . :)

Kao što vidite u naslovu, danas pišem post o pet omiljenih youtuberki (htjela sam ubaciti i jednog youtuberam, ali nisam. ups.)
 Pošto većina vas u zadnje vrijeme piše post o tome, odlučila sam da i ja napišem. Pod broj jedan, zato što nemam pojma koji ću drugi post, a i nemam vremena za druge postove. Pod broj dva, sviđa mi se. 
 Eh, pa da počnemo. 

I da, ovaj post neće biti dug, samo kratko, jer stvarno nemam vremena, a red je da nešto objavim. :)


 1. Youtuberka je, Zorana Jovanović. 


Ja mislim da nju svak živ prati. Hah. Ona je također i blogerka, jako jako uspiješna. Mnogo mi se sviđaju njezini videi, naručito vlogovi. Pa da se bacimo na drugu youtuberku.

2. Youtuberka je, Bethany Mota.


Također i za nju mislim. Svak živ je prati. I stranci i balkanci. Svi mogući. Jako talentovana youtuberka, i ima kvalitetne videe.

3. Youtuberka je Marija Žeželj.


Pratim je od prije par mjecesi. Jako dobra youtuberka, i slatka. Nemam što dalje da kažem.

4. Youtuberka je Jana Dacovic.


Jako slatka i lijepo se ponaša u skladu sa svojim godinama. Ima dobre videe.

I kao šlaag na tortu, dolazii onn!


5. Youtuber je on, Ajdin Hasanić, kao što možete da vidite. lol.
Oke, oke, znam da sam rekla da sam htjela staviti i jednog youtubera, ali nisam. I da, nisam mogla odoljeti, i morala sam ga staviti. Lol, e pa. O njemu bi mogla romane i romane pisati, ali vas to ne zanima tako da neću.


ZNAM DA ON NIJE YOUTUBERKA ALI, KAO ŠTO REKOH, MORALA SAM. :D


  • To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidjeo, ako jeste, drago mi je, ako nije, potruditi ću se da sutra bude bolji post. Jer kao što rekoh, nemam vremena, i žurim i jednostavno sam samo onako bubnula post i to je to. 
  • Volim vas, ćao. :)




Broj komentara: 16:

  1. Ovozavam Zoranu,divan post<3
    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! :)

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se takođe sviđaju sve ove jutjuberke!!!

    Flyovanje.blogspot.co.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobar post, od njih 5 znala sam jedino za Zoranu, tako da mi je posluzio :)

    Pozdrav

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovog poslednjeg ne znam, ali dobar post! :) ♥

    http://dnkbff.blogspot.com/2015/08/dnks-jewelry.html Novi post je na blogu, pogledajte, komentarišite i učlanite se!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post ^-^

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, ja isto obožavam ove youtubere i rado ih gledam :) Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa stisni follow, hvala unaprijed. :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Zorana je preuspjesna. Na neki nacin mi je i uzor, samo u bloganju naravno :)
    Pratim i Bethany. Ali ona mi stvarno nije nista posebno.
    Pratim i Mariju i Janu, predobre cure :)
    A ovoga lika stvarno ne znam :) mozda pogledam :)

    Pogledaj moj blog ako zelis <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši